Advarsel til alle! {{forumTopicSubject}}
Emne: Advarsel til alle!
Jeg advarer alle mod at bruge (Navn Fjernet), han er en fusker der ikke ved hvad han laver!!!
Sagen kort: Mandag den 21-1 skulle min kat Freja steriliseres, det gik godt, få dage efter er hun uden bedring og er blevet meget svag, jeg tager hende til dyrlægen og hun får en vitamin indsprøjtning og en smertestillende, dagen efter er der bedring og se på hende, men så gik det ned af bakke med hende igen, hun tissede ned af sig selv og kunne ikke stå oprejst ved egen kraft mere, jeg tager hende til dyrlægen igen den 30-1 for at få afklaret med dyrlægen at der skal gøres noget, han ville bedøve hende og og fjerne den betændelse der var i hende, jeg mente dog hun var for svag til at kunne klare det.. 31-1 om formiddagen ringer dyrlægen for at fortælle min kat er afgået ved døden, og ikke nok med det tilbyder han at min kat kan blive bortskaffet gratis til DAKA og jeg bare kunne få en ny kat af ham..
Men jeg var fast besluttet på det var aller sidste gang jeg havde noget med den krejler at gøre..
Nå men, jeg kan altså ikke undvære en kat, så min far og jeg kørte til Kattens Værn i Aalborg og hentede en lille hankat og snakkede med dem, nævnte dyrlægens ord for dem "Ja ser du, kattens værn bruger mig tit til at neutralisere, behandle og aflive katte for dem", Kattens værn kender ikke manden OVERHOVEDET! Og mandens "operations stue!" er en gang mellem en entre og et opbevarings rum, UDEN VARME!, jeg fik så at vide af kattens værn at katte ikke producerer krops varme når de er bedøvede og skal derfor holdes varme, der begyndte jeg at kunne mærke arrigskaben komme op i mig, min kat frøs jo ihjel! og hun var meget svag i forvejen.. Jeg er stadig rasende og rystet over at man kan så ligeglad med dyr og andre mennesker, jeg har en inderlig lyst til at køre ud til manden med et bat og forklare ham hvad en læge er, for han ville nok få brug for en!..
Navnet på dyrlægen er fjernet!
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Jeg vil anbefale dig at klage over dyrlægen, det gør du her:
http://www.dyrlaegeankenaevn.dk
Nu er navnet på dyrlægen fjernet, er det den berygtede eller er der flere af slagsen?
jan 2013
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 7
apr 2009
okt 2006
Følger: 62 Følgere: 62 Katte: 4 Emner: 21 Svar: 515
jan 2013
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 454
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Svar: 9
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Jeg ville klart klage sådan som Pia foreslår, om der kommer noget ud af det er ikke til at sige, men noget må der gøres mod sådan en fusker..
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
For mange år siden havde jeg en forfærdelig oplevelse med en dyrlæge i forbindelse med en aflivning :'-(. Desværre klagede jeg ikke til dyrlægeforeningen dengang, og det har jeg sådan fortrudt.
Så vil sige: Klag over den inkompetente idiot! Og brug fremover kun dyrlæger, der har et godt ry.
apr 2009
Personligt prioriterer jeg at min dyrlæge udelukkende beskæftiger sig med små-dyr (helst primært katte).
Det er så trist, når der sker noget som dette, håber du 'orker' at klage.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Men det er grimt at tænke på at der åbenbart er flere af hans slags.
jan 2013
Men hans ry i det jyske er godt på vej til at være det samme som Breth...
apr 2009
http://www.dyrlaegeankenaevn.dk
Og få gerne de andre til også at klage. Husk at være ærlige og sobre, det giver det bedste resultat.
mvh
Pia
jan 2013
Hvem ville ikke give penge tilbage når der står et stort skaldet brød på 2 meter og rimelig bred som elsker og kan arbejde med alle former for dyr og kræver penge tilbage med ild i hovedet og bjørnepoten fremme?!
Der skal være minimum 300 kroners udestående med ham før jeg kan klage..
jan 2013
okt 2006
Følger: 62 Følgere: 62 Katte: 4 Emner: 21 Svar: 515
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Men klag alligevel til Fødevarestyrelsen. Måske en avis eller andre medier vil ofre det lidt opmærksomhed. Og advar så mange dyreejere som muligt. Kattens Værn må da også gøre et eller andet, eftersom han har løjet om, at han er tilknyttet dem.
(Jeg vil forresten gerne have dyrlægens navn i pb).
Advarsel til alle!