3.821 visninger
|
Oprettet:
Kat i løbetid som miawer {{forumTopicSubject}}
Min lille hunkat er gået i sin første løbetid. hvilket jo måtte komme før eller siden.. Der er bestilt tid til neutralisering hos dyrlægen i næste uge så hendes timing er perfekt -.- Hendes bror har så måtte i pleje, men det er lykkedes, så ingen ko på isen dér..
Hun er indekat, men hun LARMER !! det er jo egentligt normalt, men kan man gøre noget ved det? Vores naboer brokker sig.. Jeg var nede i vores vaskerum som ligger 5 lejligheder væk og kunne høre hende ganske tydeligt og MEGET højt.. Forstår godt de har brokket sig..
Men kan gøre noget for aflede hende? Eller få hende til at klappe kaje, bare lidt?
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1.018
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 4 Emner: 44 Svar: 121
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 454
Det var ikke meningen at jeg skulle have kat, men der kom en tilløbende kat og lagde killinger i mine forældres stald og vi valgte at beholde de killinger og missemor og tage dem ind og sørge for dem i stedet for at de skulle ende som vildkatte.. Og det er ikke billig pludselig at skulle have 7 katte neutraliseret, vaccineret, mærket og sundhedstjekket og det er også tidskrævende for dyrlægen så det er altså først blevet nu..
At sætte hende i pleje var desværre ikke en mulighed da hankatten er kommet ud til mine forældre hvor de øvrige søskende er + en del af naboernes katte som ikke er neutraliseret og det ville give et værre bøvl.. Min hunkat går desuden udenfor når hun kan, men det gør hankatten ikke så det var det nemmeste for alle, troede jeg.. At hun hylede SÅ højt havde jeg bare ikke kalkuleret med.. Jeg troede at min beslutning var den bedste..
feb 2010
Det er vigtigt at holde sig på god fod med dem, på sigt.
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 454
feb 2010
Ja, det er træls, med de skrig og skrål og især når det også går ud over natttesøvnen. Det lever vi med som opdrætter, men da heldigvis kun i en meget kort periode. Jeg har mest ondt af katten.
Jeg håber at skønsangen er forbi og du får sovet i weekenden.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Dejligt at det er ved at være overstået, og dejligt at det var første og sidste løbetid.
Kat i løbetid som miawer