{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.821 visninger | Oprettet:

Kat i løbetid som miawer {{forumTopicSubject}}

Min lille hunkat er gået i sin første løbetid. hvilket jo måtte komme før eller siden.. Der er bestilt tid til neutralisering hos dyrlægen i næste uge så hendes timing er perfekt -.- Hendes bror har så måtte i pleje, men det er lykkedes, så ingen ko på isen dér..
Hun er indekat, men hun LARMER !! det er jo egentligt normalt, men kan man gøre noget ved det? Vores naboer brokker sig.. Jeg var nede i vores vaskerum som ligger 5 lejligheder væk og kunne høre hende ganske tydeligt og MEGET højt.. Forstår godt de har brokket sig..
Men kan gøre noget for aflede hende? Eller få hende til at klappe kaje, bare lidt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat i løbetid som miawer
  • #1   30. jan 2013 Nej. Lær at lev med det. Det er en af glæderne ved en fertil hunkat. Du kunne længe havde fået hende fixet.

• #3   30. jan 2013 Nej, der er desværre ikke meget du kan gøre. det havde måske været bedst at sende hende i pleje, så naboerne ikke bliver sure.

• #4   30. jan 2013 Nej ikke andet end at informere om at det er første, sidste og eneste gang at det sker da hun skal til dyrlæge i næste uge

• #5   30. jan 2013 Fertile katte hører IKKE hjemme i en lejlighed! Jeg synes ærlig talt det er noget sjusk ikke at få katten fixet i tide. Synd for både kat og naboer. smiley

• #6   1. feb 2013 Har lige været igennem det, det tog heldigvis kun tre dage.. Håber i kommer lige så hurtigt over det, pøj-pøj smiley

• #7   1. feb 2013 Jeg kan kun give jer ret i at det burde have været gjort, men det er et spørgsmål om økonomi og jeg har dels ikke haft pengene, dels har dyrlægen ikke haft tid før nu..
    Det var ikke meningen at jeg skulle have kat, men der kom en tilløbende kat og lagde killinger i mine forældres stald og vi valgte at beholde de killinger og missemor og tage dem ind og sørge for dem i stedet for at de skulle ende som vildkatte.. Og det er ikke billig pludselig at skulle have 7 katte neutraliseret, vaccineret, mærket og sundhedstjekket og det er også tidskrævende for dyrlægen så det er altså først blevet nu..

At sætte hende i pleje var desværre ikke en mulighed da hankatten er kommet ud til mine forældre hvor de øvrige søskende er + en del af naboernes katte som ikke er neutraliseret og det ville give et værre bøvl.. Min hunkat går desuden udenfor når hun kan, men det gør hankatten ikke så det var det nemmeste for alle, troede jeg.. At hun hylede SÅ højt havde jeg bare ikke kalkuleret med.. Jeg troede at min beslutning var den bedste..

• #8   1. feb 2013 Ja ofte kommer operaens lydstyrke og længde bag på mange. Men fortæl dine naboer at det er slut, efter denne løbetid, da hun skal neutraliseres.
    Det er vigtigt at holde sig på god fod med dem, på sigt.

• #9   1. feb 2013 De er ikke som sådan sure.. Synes bare det er træls.. Og det gør jeg jo egentlig også for hun holder mig jo vågen, men nu er hun her og så må jeg jo leve med det.. Der har ikke været noget hele morgenen - heller ikke da hun fik øje på naboens kat gennem vinduet, så jeg krydser fingre.. Dog tror jeg måske også at det har forværret det lidt at den anden kat er væk, så hun pludselig er alene oveni..

• #10   1. feb 2013 Det sidste kan godt tænkes.

Ja, det er træls, med de skrig og skrål og især når det også går ud over natttesøvnen. Det lever vi med som opdrætter, men da heldigvis kun i en meget kort periode. Jeg har mest ondt af katten.

Jeg håber at skønsangen er forbi og du får sovet i weekenden.

• #11   1. feb 2013 At det er en tilløberkat, du har valgt at give et hjem, giver mig forståelse for situationen. :-).

Dejligt at det er ved at være overstået, og dejligt at det var første og sidste løbetid. smiley

Kommentér på:
Kat i løbetid som miawer

Annonce