{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

Sebastian  J
Sebastian J
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2

Ikke renlig og urolig {{forumTopicSubject}}

Hej Alle smiley

Har for et par uger siden fået mig en lille killing men jeg har problemer med at hun endnu ikke er renlig og hun er meget urolig og virker til tider skræmt ..

Er det helt normalt for en killing eller er det symptomer på noget ?

MVH

Sebosdk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke renlig og urolig
  • #1   8. jan 2013 Hvor gammel er hun ???

• Sebastian  J
    Sebastian J Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2
    #3   8. jan 2013 Hun er 17 uger nu, ifølge hvad den tidligere ejer siger, desværre er hun meget lille og Dyrelægen var i tvivl om at hun rent faktisk var så gammel som jeg havde fået afvide smiley ... HUn er vokset op inde hos ejeren indenfor hvis det er det du mener ? smiley

• #5   8. jan 2013 Hvor mange bakker har du og hvor langt væk fra hvor hun opholder sig er de??

Killinger skal helst ikke have for langt til bakken, da de ligesom børn skal her og nu, og hvis de bedømmer at de ikke kan når på kassen så gør de det hvor de er..

• #7   8. jan 2013 Prøv at sætte hende i et rum med bakken tæt på som Heidi foreslår. Sørg for hun har fred og ro og er tryg. Dyrlægen har jo nok ret. Kender du ejeren, så du kan snakke med hende eller ham om det. Det er ikke normalt en killing er urenlig

• #9   8. jan 2013 Hvis killingen var 12 uger da du fik den , og der er de forhold (bakke med grus den kender) der skal være - er min mening at der må være noget galt med killingen. Jeg ville helt sikkert få den grundig undersøgt ved dyrlægen.

Kommentér på:
Ikke renlig og urolig

Annonce