{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Ikke renlig {{forumTopicSubject}}

Min huskat bølle har lidt problemer med at holde sig ren. Han kan godt nå om til enden selvom han er en smule buttet, så det er ikke det...
Jeg fik ham alt alt for tidlig af en ejer som ville smide ham på gaden, det kunne jeg ikke bære og derfor kom han til mig meget ung. Kan det hænge sammen med at hans mor nok aldrig noget at lære ham det?
Altså det skal siges at han går i bakken uden problemer men at der af og til kan sidde lidt rester bagi...
Nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre ved det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke renlig
  • #1   18. jun 2007 Hm den r svær... Jeg har været ude for det samme, og kunne ikke lære min kat at lade være med at tisse alle vegne, så jeg afleverede ham tilbage på gården hvor han kom fra, og han har det godt nu idag smiley

Noget du kan prøve er:
    1: Få en til kattebakke.

2: Prøve at skifte grus

3: ikke lade ting ligge på gulvet han kan tisse på.

4: Drysse peber eller gnide det ind i citron.

5: Købe Feliway (til stik og sprøjt)

6: Muligvis få ham kastreret hvis han er moden nok?

7: (Den hårde metode) : Lukke ham ud på badeværelset eller i et andet rum når I ikke kan holde øje med ham, f.eks. når I sover og når I er ude. Han skal have sit legetøj, seng, mad, vand og kattebakke med derud. Lad ham være derude i ca. 14 dage. Det kan muligvis bryde hans vane - skal lige siges at det kræver tålmodighed og nerver af stål smiley

Held og lykke smiley

Knus Sanne

• #2   18. jun 2007 Jamen han bruger kattebakken perfekt. Problemet er at katte jo slikker sig selv rene.. han er bare ikke så god til det

• #3   18. jun 2007 Okay, ja der er nok ikke andet for

• #4   18. jun 2007 Eller også lærer du at leve med at se det. Min gamle kat havde nøjagtigt samme problem og var også taget for tidligt fra moderen. Jeg forsøgte i starten at lære ham det, men enten gjorde jeg noget forkert eller også var han bare ikke lærenem - for god til det blev han aldrig. Det var dog ikke voldsomt meget, der hang ved, bare knap så pænt og rent som katte normalt holder sig smiley

• #5   18. jun 2007 Okay, jamen så vil jeg ikke bekymre mig om det smiley Det er slet er ikke slemt med ham, men tak alligevel smiley

• #6   18. jun 2007 Sådan er Anton også!
    Og han var 16 uger da vi fik ham... Jeg har vidst bar lært at leve med det=)

• #7   18. jun 2007 hej jeg fik min kat da den var ca 4 uger og han har ikke nogle problemer med det.

• #8   18. jun 2007 Tjaeh, May er ikke særligt god til det heller. Og hun har altså boet sammen med sin mor hele hendes liv. Tror dog det lidt hænger sammen med at hun er langhåret og det gør det lidt svære, men ved det ikke helt..

Kommentér på:
Ikke renlig

Annonce