{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  endnu en skuffet bruger
  • #3   2. jan 2013 Hmm hun må ikke have fået de tilkendegivelser hun ønskede, der var nok for mange der havde samme mening om, at uden stamtavle var der ingen garanti for ægtheden af katten..

Og ja jeg var en af dem der rent faktisk så katten og nok var grunden til at katten blev slettet, da jeg satte spørgsmålstegn ved om det var en ægte MCO, den havde ingen løvekrave og var langt fra MCO langhåret, undskyldningen var at en 7mdr MCO endnu ikke havde løvekarave og havde endnu ikke fået den lange pels???

• #4   2. jan 2013 Jeg fatter (stadig) ikke hvorfor man bare må slette hele tråde.

Er der en eller anden <b>rigtig god grund</b> til det burde det være admin ONLY, der slettede efter anmodning, det andet er da at sk*de på dem der har brugt tid på at besvare.

Svarer man på et indlæg kan man redigere indtil 5-6 min efter oprettelse.

• #5   2. jan 2013 Kan så se at man også kan slette sit indlæg helt, selv efter de 5 min er gået.
    At man kan dette er også lidt hul i hovedet, slettes indlæg efter forgodt befindende mister en tråd nemt overskueligheden.
    Gad vide om der kommer til at stå et indlæg er slettet, så andre kan se at der måske er en grund til tilsyneladende 'mystiske'/'umotiverede' indlæg ...?

• #6   2. jan 2013 Pia nej det gør der ikke, indlægget forsvinder bare, men hvis en bruger afmelder sig KG så forsvinder alle personens tråde og indlæg også..

• #7   2. jan 2013 Jeg synes faktisk tonen var fin i tråden - så forstår det heller ikke..Man kunne jo godt forestille sig at sådan en tråd kunne skabe lidt uro - men det synes jeg ikke den gjorde? smiley

• #12   2. jan 2013 Jeg synes så det er synd for brugeren på eller anden måde..

• #13   2. jan 2013 Det er selvfølgelig fjollet at slette både sin tråd og sin brugerprofil, men på den anden side så kunne jeg ønske mig, at nogle ikke var så skråsikre, når de udtalte sig om, hvorvidt en kat/killing er racetypisk eller ej, f.eks. fordi den mangler krave og pels.

Endvidere er det <b>eneste</b> sikre bevis på raceægthed en DNA-test, for oplysningerne i en stambog beror i bund og grund på stambogssøgerens ærlighed.

Men jeg kan fortælle jer, at disse to MCO-hanner begge i en alder af 6-7 måneder var pinligt korthårede og uden antydning af krave.

Den ene, Yakari, ses på mit profilbillede - Den anden er Omaly.

profilbillede
  • #14   2. jan 2013 Huum da min datter for en del år siden, købte en voksen han MCO, som anden kat og fra samme opdrætter, var vi meget forbavset over, at den ikke var lang pelset men var da lidt busket på halen, men ellers lignede den da en MCO og havde tavle, den var ny kastereret og 2 år gammel, det tog tid for hankatte kinderne at forsvinde og lige pludselig smiley var han lige så langhåret som de andre MCO'er i familien.
    Det er den røde.

• #15   2. jan 2013 Huum da min datter for en del år siden, købte en voksen han MCO, som anden kat og fra samme opdrætter, var vi meget forbavset over, at den ikke var lang pelset men var da lidt busket på halen, men ellers lignede den da en MCO og havde tavle, den var ny kastereret og 2 år gammel, det tog tid for hankatte kinderne at forsvinde og lige pludselig smiley var han lige så langhåret som de andre MCO'er i familien.
    Det er den røde.

profilbillede
  • #16   2. jan 2013 Mega.. Nu vil jeg så lige sige at med pågældende bruger, var der ingen der sagde at det <b>ikke</b> var en MCO, men satte <b>spørgsmålstegn</b> ved om det var en ren MCO, og da hun ikke havde stamtavle, havde hun jo ingen beviser, og jeg havde ikke tænkt mig at gøre mere ud af det en sætte spørgsmålstegn, det var hende selv der lagde mere i det..

Kommentér på:
endnu en skuffet bruger

Annonce