Min kat miawer {{forumTopicSubject}}
Som overskriften lyder, så miawer min kat, og det er faktisk til den gode side.. er faktisk bange for at jeg vil få klager over det og til sidst blive smidt ud af min lejlighed, for det er så utroligt højt..
Han er døv, og først troede jeg bare at det var fordi at han ville prøve og høre sig selv men hans adfærd viser noget andet..
Jeg har haft ham med ude ved mine forældre, da min egen lejlighed skulle have nyt badeværelse og der miawede han slet ikke, de bor godt nok i en villa med masser af plads og der var to andre katte men de kunne ikke altid enes..
jeg bor selv i en 3 værelses lejl. så det er ikke fordi at han mangler plads..
Er der nogle der har et bud på hvorfor han går og miawer sådan?
Er det fordi at han mangler selvskab fra en anden kat? han får masser af kærlighed og omsorg fra mig og han mangler intet.
Nogle gode råd?
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.081
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Jeg går ud fra at du vidste at katten var døv inden du fik den og hvad det medfører. Det er ikke alle der magter at have en døv kat. Derfor er det meget vigtigt at man gør op med sig selv om det er noget man kan klare og om evt naboer kan holde lyden ud.
Han miaver ikke nødvendigvis fordi han keder sig eller savner noget, sådan er det bare at have en døv kat. En anden kat kan endda forstærke det, da den døve som regel vil skrige op, hvis den anden fx vil lege.
Så jeg tror ikke du kan gøre noget for at ændre det.
mar 2008
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 19
har haft en kat mere før hen, og der miawede han heller ikke nær så meget, men den havde for meget energi til at være en inde kat, så syntes at det var synd for den, så kom af med den..
så det kunne jo godt være at han mangler noget selvskab..
mar 2008
mar 2008
Men kunne nu være at der var nogle kloge hoveder her inde, der havde et godt råd.. for kunne jo være at han savnede et eller andet, grundet at han snakkede så meget..
mar 2008
lotte - ja det er han det blev han allerede da han blev gammel nok til at få det gjort..
Min kat miawer