{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat siger aldrig noget
  • #3   10. dec 2012 Den har vel ikke haft grund til at hvæse eller knurre...

Og så gør den det jo ikke, det lyder som om han er en helt rolig og tryg kat som trives..

• #4   10. dec 2012 Det er fordi jeg har en veninde som har en kat der hvæser når den skal have loppekur eller i transportkasse altså ting som for det meste ikke er ret behagelige.. Heller ikke engang hos dyrlægen siger han noget... Det undrer mig bare smiley Men nej udover de der trælse ting så har han ikke grund til at knurrer eller hvæse

• #5   10. dec 2012 Ingen af mine hvæser når de skal i transportkasse, det gør de gladeligt, ej heller hos dyrlægen har jeg hørt dem hvæse eller knurre, højest et lille piv når de bliver vaccineret, men det var fakisk kun den gamle her sidst fordi hun skulle ha 2 stik pga. rabies vaccine, den gjore vist lidt nas smiley ellers hører jeg dem kun hvæse og brumme af hinanden og det er mest den gamle der gør det..

Faktisk er det meget sjældent at mine katte hvæser af mig, det er vist kun sket hvis jeg har forskrækket dem, og en gang hvor min gamle kat slog sig og jeg skulle tjekke om hun var kommet til skade.

Så vil sige din kat bare er helt normal..

• #6   10. dec 2012 min kat snakker som et vandfald.. han miaver, og siger som en delfin og alle mulige sjove lyde.. og han gør det konstant! - pånær når han sover smiley
    Men han hvæser eller knurer heller aldrig.. og det er også selvom at han bliver meget gal, for det gør han når han skal ha klippet negle smiley

• #7   10. dec 2012 Det er da kun godt han ikke gør det

• #9   10. dec 2012 Det vil jeg så være smiley tak for indlæggene smiley

• #11   12. dec 2012 min hunkat gør det heller ikke ved transport kassen og dyrlægen, ved dyrlægen hopper hun op og gemmer sig bag mit hovede griner (dog hvis det bliver ubehageligt)

Kommentér på:
Min kat siger aldrig noget

Annonce