{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

min søster får min kat siger farvel {{forumTopicSubject}}

gider ikke vær herinde mere da folk ikke er retfærdige i udfordringerne og karakterne bare fordi man giver dem 3 eller 4 så går folk ind og stemmer på den andens kat selvom det ikke er den der har fortjent stemmen og gider det ikke rigtig mere skal nok blive her i 4 dage mere patricia så din og min udfordring er overstået

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min søster får min kat siger farvel
  • #1   12. mar 2005 Er ked af at høre det smiley Sikker på at du ikke har lyst til at blive?

Ang. det med afstemningen, så mange tak, sødt tænkt smiley selvom at (så vidt jeg ved) resultatet blvier slettet hvis den ene af kattene bliver slettet...

Men syns nu du skal overveje det en ekstra gang...

• #2   12. mar 2005 ja okay skal da overveje det men altså er bare lidt ked af at fordi man er retfærdig og det herinde at man skal straffes i sine udfordringer

• #3   12. mar 2005 Rigtig nok det med udfordringerne... Misser vinder bestemt heller ikke særlig ofte, på hendes profil står der at hun har vundet 4 og tabt 29, syns godt nok ikke helt det passer, men gider ikke tjekke efter....
    Tror grunden til udfaldet af mange afstemninger er at folk stemmer på deres venners/veninders katte, ligemeget og så slevfølgelig hvis de har set sig sur på en pga. et 4tal...

Men der er vel ikke så meget at gøre ved det, andet end selv at stemme retfærdigt smiley

• #4   12. mar 2005 ja rigtigt nok så må jeg bare beholde ham herinde og så være ligeglad med resultaterne så må jeg bare sige at ja jeg ved det kunne være anerledes og være glad for det...bliver herinde for din skyld patricia og dyster og leger med støvsky

• #5   12. mar 2005 Mine vinder da heller ikke ( scchh hvis de gør ) Men du har ret her er dødt!

• #6   12. mar 2005 vil heller ikke vinde det er ikke det jeg er lidt skuffet over er ligeglad med jeg taber synes bare det er død sygt at folk skal stemme uretfærdigt herinde når man selv stemmer retfærdigt

• #7   12. mar 2005 Det er jeg glad for... smiley
    Selv tager jeg ikke resultaterne af en udfordring så højt... Jeg ved jo selv at Misser er den sødeste og så er det lige meget hvad andre synes...

Og ja, her er dødt, 90%procent af alle indlæg der bliver oprettet i forummet handler jo om at folk har udfordringer ledige... Ret kedeligt i længden

• #8   12. mar 2005 ja det er ret kedeligt synes jeg osse kunne godt tænke mig at snakke med de forskellige og måske træffe dem og deres katte i virkeligheden og meget gerne dig patricia og nej bliver herinde og jeg ved jo osse selv pjevs er den sødeste jeg ved kan ikke undvære ham så bliver herinde og snakker løs med dig patricia og så skider jeg på resultaterne og bare leger og udfordrer så meget jeg nu kan

• #9   12. mar 2005 Det er sådan det skal lyde :O)

Kommentér på:
min søster får min kat siger farvel

Annonce