{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vådfoder..
  • #1   17. nov 2012 Lux skulle være godt, jeg har så en af mine katte, som ikke vil have andet end den blå, og han kaster op af den røde, den orange kan han spise hvid gellen er blevet tynd med varmt vand, de andre 2 æder det gerne.

• #2   17. nov 2012 Jeg køber LUX til mine og de elsker det simpelthen, især dem på dåse og ikke dem i "bakker", der er mere væske i og madstykkerne er større. Min hunkat får også A/D vådfoder fra Hills med mange kalorier fordi hun ikke altid når at få helt så meget mad hvis hankatten kommer først smiley

• #3   17. nov 2012 LUX fra aldi er et hit herhjemme

• #6   17. nov 2012 Lotte, jo, de har tørfoder døgnet rundt, men vores dreng er bare en grovæder, så det er ikke altid hun når at få nok vådfoder før det er ædt, så hun får dét fra Hills med ekstra mange kalorier så vi er sikre på hun får nok smiley

• #8   17. nov 2012 Tak Felis jeg skal også lige have kikket på pussi's smiley
    Jeg har et lignende problem smiley jeg har to ædedolke og en småt spisende, men de får hver deres skål på samme tid, det er lidt af et kunststykke, og så vogter jeg over dem så der ikke bliver stjålet, når man går fra maden er det lovligt bytte, jeg ville gerne have Manne lidt ned i vægt og Birk må ikke tabe sig.

profilbillede
  • #9   17. nov 2012 Fodrer primært med LUX, da det både falder i smag (som regel da), og tåles af en sart mave.

Derudover lidt Miamor (vådposer) - mest for variationens skyld.

Har også fodret med Bozita med kanin, men det tåles desværre ikke godt af sart mave :-/. Begge katte er ellers helt vilde med det! (det lugter dog fælt).

Feline Porta 21 har også været et hit, men kattene vil ikke længere æde det.

Whiskas-varianten med havfisk har også kunnet bruges, men så åbnede jeg en dåse, der stank ligesom den Coshida-dåse Felis beskriver. Puhføj, det var råddent!

... Og man bør egentlig klage over råddent foder.

• #11   17. nov 2012 Øv altså smiley vores katte er jo ikke skraldespande, de har fortjent noget godt.

• #12   17. nov 2012 jeg kan varmt anbefalde applaws,, Der kan man se hvad det er man giver katten smiley

• #13   17. nov 2012 Mine katte vil ikke spise LUX. Jeg fodrer dem med Cosma.

• #14   17. nov 2012 Min nægter Applaws og cosma... smiley Så herhjemme er det kun Lux der glider ned af dem vi har prøvet... Vil dog forsøge mig med noget fra Bozita, der også har klumper i gele og se hvis det kan være noget for den kræsne. Tænker jo at det må blive kedeligt med de samme to smager hele tiden...

• #15   17. nov 2012 Cosma blev heller ikke rørt her i huset. Jeg troede ellers, at det ville hitte med det gelé, men nej.
    Samme historie med Miamor små dåser med tun i gelé ... det blev ædt med stort velbehag af en venindes kræsne kat.

Man må prøve sig frem med vådfoder, og se hvad der behager herskaberne. Mine katte spiser fx ikke rød og blå LUX. Kun orange og gul - og kun fra visse datoer :-S.

Der er helt sikkert noget vådfoder, der er bedre kvalitet end andet, men jeg går efter, hvad mine katte vil æde (og hvad Bjarnes mave kan tåle), for jeg tænker, at vådfoder uanset mærke, må være bedre end intet vådfoder. Men undgår så vidt muligt sukker, korn, farve og konserveringsmidler.

Var ellers ved at boykotte Lux efter det her smiley (de små, hårde, grønne plast-splinter)

profilbillede
  • #16   18. nov 2012 Mine har åbenbart det med at kattemad skal ligne kød og ikke alm. dåsemad, så Shesir er et hit pt. men det ændrer sig nok, for Cosma er yt!

• #17   18. nov 2012 Jup, min kan jo godt lide rigtigt kød, så troede jo at cosma, Applaws etc ville være et sikkert hit - men niks. Kødmels klumper i gele, det er lykken herhjemme. Skøre missetat... smiley

• #18   18. nov 2012 Jeg er begyndt at fodre med Lux, og indtil videre spiser begge mine katte glædeligt alle smagsvarianter smiley

Kommentér på:
Vådfoder..

Annonce