1.598 visninger
|
Oprettet:
Vådfoder {{forumTopicSubject}}
Hej kloge kattemennesker.
Godt vådfoder til de kære små?
Hva er et hit hos jer?
Vi har en kræsen dame på 10 år som nægter alt købevådfoder, så opskrifter på hjemmelavet er os mere ind velkommen.
Pt får ham vi har på 6 mdr og hende på et år junior vådfoder.
Ka man skifte til voksen ?
( de har fri adgang til tørfoder, søger inspiration til hvilke vådfoder der er gode for dem )
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Samme med Topic (bedste køb til prisen hos Aldi).
Det store hit er Bozita med kanin - rub og stub bliver ædt (det har dog ret højt fosforindhold der ikke er godt for nyrer).
Feline Porta 21 med tun og surimi bliver som regel også ædt.
Kogt fisk eller kylling med kogevand bruges også som vådfoder her.
Hvis det udgør en stor del af kosten bør man nok tilsætte noget vitamin-mineraltiskud - fx 'Felini renal'.
Men det nævnte her er jo bare, hvad min kat synes om. Man må prøve sig frem og se, hvad der falder i smag hos hver enkelt kat. Det er så dejligt, når man serverer noget de rigtig godt kan li'
Og ja, skift bare til almindeligt vådfoder til din unge kat.
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
men bozita og cosma natur er noget som går rent ind
mac´s er godt
og så alle de andre gourmet, felix, schmusy, smilla, miamor, my star og så har jeg en som meget gerne vil have sin pose med Kitekat.
så jeg bestille vel 10-12 forskellige slags vådfoder hver mdr
men prøv at tjek zooplus, for de laver prøvepakker sådan at du kan prøve lidt forskelligt, uden at skulle købe flere kasser
jeg bruger meget sjælden killing vådfoder. Bare de får deres tørfoder.
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
Tørfoder får vores en blanding af 4 slags. Concept for Life Kitten, Porta 21 Heaven, Iams anti-hairball og Concept for Life Maine Coon.
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.081
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
Min mors katte elsker med sovs, så de får Schmusy, My Star, Happy Cat pouches, Bozita pouches og IAMS
Hvis du har en maxizoo i nærheden kan jeg anbefale at prøve Real Nature, Select Gold f.eks fordi der er smagsgaranti så du kan få pengene tilbage hvis dine ikke kan lide det
Mine katte har aldrig fået killingefoder dog eller junior foder
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 345 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.425
Tinka fik killinge-vådfoder indtil hun var ca 1 år. Mest fordi fedtprocenten ofte er højere i killingefoder.
jul 2017
Følger: 1 Svar: 2
Vådfoder