{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  de spiser min pamle :-(
  • #2   15. okt 2012 Det tror jeg skisme ikke du kan, men du kan evt. putte citron saft på, så de <b>måske</b> ikke får lyst - og i samme omgang købe enten kattegræs eller en stuebambus til dem, som er beregnet til katte hvis de så godt kan lide at tykke i sådan noget smiley

• vibeke a
    vibeke a Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 34
    #3   15. okt 2012 hehe lidt svært at flytte en palme på 180cm hehe smiley humm vil prøve det med cirtoenen de har katte græs med det andet er meget meget sjover hehe smiley Mimi Vores hun kat næsten hopper op i den det ser noget sjovt ud, planten kan dog ikke lide det

• #9   15. okt 2012 Et godt råd, afskaft potteplanter. Jeg har kun orkideer og hvis jeg er heldig at finde en duftgaranie (ørepineplante) så har jeg også en sådan. smiley
    Jeg vil lige indskyde at mine har op til flere vaser med friskplukket græs, som de gnasker i også.

• #10   15. okt 2012 De spiste også godt af vores palme herhjemme, det eneste vi gjorde var at løfte dem væk når de var i palmen. Man kunne lige akkurat nå at strejfe sofaen før man kunne rejse sig igen og starte forfra smiley Men nu er de sjældent i palmen, som om de har forstået at de bliver løfter væk så nu er den ikke SÅ spændende mere. Det hænder dog stadigvæk, bare ikke særlig tit. smiley

• vibeke a
    vibeke a Tilmeldt:
    jan 2012

#11   15. okt 2012 smil de spiser ikke min fredslilje og flamingoblomst, når hva det er jo bare en "grøn dusk" de syntes vel den skal pyntes lidt:-)

• vibeke a
    vibeke a Tilmeldt:
    jan 2012

#13   15. okt 2012 hehe mine kommer dog ud.. men de kaster sig også over de grønne planter i haven:-)

• #14   15. okt 2012 Jeg smører et par af bladene med chili. Det virker helt fint smiley

• vibeke a
    vibeke a Tilmeldt:
    jan 2012

#15   15. okt 2012 ja der nogen planter der er giftige for katte, blandandet egeføj

• #16   15. okt 2012 mine spiser også min palme smiley så den ser færdig ud, men står der stadig, har desuden en orkide og ikke andet.....
    Er bekmret for giftige planter, men fandt en gang en liste og hvad giftigt og ugiftigt for katte, hvilket resulterede i at selv min have er "renset" for liljer da de er mega giftige for katte

• vibeke a
    vibeke a Tilmeldt:
    jan 2012

#17   15. okt 2012 oki, mine røre heldigvis ikke min lilje, de gider ikke engang se på den

• #18   15. okt 2012 Vores (indekatte) æder vores planter, så de er stillet ekstra højt op på steder de ikke kan komme, og så har vi normalt kunstige blomster fremme som de selvfølgelig ikke synes er spændende.

• #19   15. okt 2012 Jeg har primært købt planter mine katte ikke gider at æde, da jeg selv mistede et par palmer i starten smiley og så bliver de hurtigt grimme.
    Min fredslilje(som de også gerne vil æde), står på min reol hvor de ikke kan nå den. Og så en vædeløber(de også gerne vil spise af) der er i en hængepotte i loftet smiley alle de andre gider de ikke;-)

• #20   15. okt 2012 Vores 2 yngste drenge kom fra et plantefrit hjem, og var sikker på at alle mine planter kun var der for deres skyld. MEN .... Et sprøjt vand i nakken hver gang de kom for tæt på dem hjalp. Efter 5-7 dage rørte de dem ikke mere.

• #21   16. okt 2012 Kattegræs (især det fra Plantorama) er et sikkert hit herhjemme. Her bæiver ongen planter eller palmer spist! smiley

• vibeke a
    vibeke a Tilmeldt:
    jan 2012

#22   17. okt 2012 da har katte græs:-) men elsker mine planter smiley snøft, igår snakkede vi om at lave en (kattegård) de kommer ikke nok ud, pga af alle de herreløsekatte vi har, de er onde ved vores katte:-( så overvejer at hegne haven ind, vi bor i række hus, med en lille have, så næste skridt bliver at hegne hele have ind.

Kommentér på:
de spiser min pamle :-(

Annonce