{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.597 visninger | Oprettet:

kat slikker sin "mus"?! {{forumTopicSubject}}

Ja min kat elsker sine mus og fjer (de der legetøjs mus og fjer vi samler op udefra)
Den ene mus kan rasle og den anden er der fjer på bagenden...

Nu har jeg så lige et spørgsmål...
Når hun er vild og leger med dem er de nogle gange snask våde og jeg undrede mig...indtil jeg så hende idag..

Hun lå oppe i sit tårn med musen med fjer på, havde klørene ude og godt fat i musen, og så lå hun ellers og slikkede den ?!?!
Så gik der lige lidt tid med det og så bed hun den og ligesom hev i "pelsen", og så slikkede hun på den igen, som om musen var en killing...

Nogle der har prøvet det?

Her er et billede af hende og den ene mus smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat slikker sin "mus"?!
  • #2   24. sep 2012 Så det er helt normalt at hun ligger og bare slikker på "musen" som om det var en bette killing? den er helt våd bagefter...

• #3   24. sep 2012 Det gør min også, men det er primært når det er en katnipmus, tror det er helt normalt..

• #5   25. sep 2012 Gør min Joey også..

• #6   25. sep 2012 Har haft kat i en del år og har aldrig oplevet de andre slikke på deres legetøj, så vi sys jo det var lidt sjovt at hun gjorde det, så ville bare høre om hvorfor hun gør det smiley

Der er ingen duft i dem.

• #7   25. sep 2012 Jeg har haft en Bimse som ikke nøjedes med, at slikke smiley han åd dem og alt andet han kunne tygge i stykker, trøjer , alt legetøj og til sidst et par sko blev ødelagt, det kostede mange indlæggelser og til sidst livet.
    Han VAR IKKE for tidligt fjernet fra mor, var sammen med hende til han var ca 7 mdr.

• #8   25. sep 2012 Jette: uha ja det kan da ik være helt sundt at æde det hele.. "Heldigvis" er min kat meget kræsen hehe

• #9   25. sep 2012 smiley han var verdens dejligste kæle mis, men ja et mega problem, alt blev lukket i garderobe og mit værelse, han kunne fiske hansker op af en lukket taske smiley så kunne de kun bruges til jagt, en trøje kunne spises med ejeren inden i smiley har stadig en enkelt trøje med huld i nakken, jeg troede bare han snusede mig i nakken.
    Skoene kom ikke retur, og endnu en gang var hans mave gået i stå, den dyrlæge jeg havde, var ikke så meget for at operere, når han ikke kunne se hvor det sad i systemet, og maven ville heller ikke kunne klare mere af den slags,, så jeg tog den tunge beslutning( sammen med dyrlægen) at han skulle sove,, tænker stadig på om en anden dyrlæge ville have rådet anderledes??

Kommentér på:
kat slikker sin "mus"?!

Annonce