{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

Kan min mors katte og mine katte dele kattebakke? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige flyttet hjem til min moaaa igen smiley har medbragt mine katte og de kan godt gå sammen men er stadig ikke venner endnu, så de har bare noget privat "rum" smiley ellers har de ikke noget problem med hinanden!

spørgsmål, kan de dele bakke? eller vil min mors katte nægte at bruge deres egen? de har deres egen som de bruger, men den står altså på mit værelse og det syntes jeg er ret ulækkert. De må ikke komme ud på badeværelset fordi min mor påstår så vil hendes egne katte tisse andre steder!

Er dette sandt? eller kan mine også have deres bakke der ude uden problemer?

Mvh Daniella

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan min mors katte og mine katte dele kattebakke?
  • #1   11. sep 2012 Det er jo så et rigtig godt spørgsmål, der er svært at give et endegyldigt svar på, først vil jeg spørge dig om alle kattene er neutraliserede???
    Det er nemlig en vigtig faktor for om de kan dele kasse eller ej..
    Jeg har lige fået en lille killing og det første den gjore var at gå direkte i min gamle kats katte bakke og tisse og jeg tænkte shit, nu vil den gamle garanteret ikke gå på kassen, men en times tid efter den lilles ankomst, gik min gamle på kassen og gjore hvad hun skulle, skal lige nævne at jeg havde stillet 2 ekstra bakker op men de valgte begge at bruge den samme kasse, det til trods for at den gamle hvæsede og brummede meget af den lille i starten, det er først nu inden for de sidste par dage at hvæseriet er aftaget (har haft den lille i ca. 10 dage og hun er kun ca. 14 uger).
    Og ingen af dem har besørget andre steder end i kattebakkerne, men alder og temperment er jo også en vigtig faktor..

• #2   11. sep 2012 tja min mors er to hunkatte på 10 år
    mine er to hankatte på 1,5 år og 5 år

alle kattene er neutraliserede, og som sagt har de det fint sammen så længe de ikke bliver tvunget til at snuse til hinanden, de har respekt for hinanden og respektere hinandens private rum smiley

• #3   11. sep 2012 Altså, jeg ville jo ikke nøjes med en kattebakke, men kan faktisk ikke se hvorfor de ikke skulle kunne finde ud af at deles om 2 eller 3 kattebakker, især hvis de har det fint med hinanden og acceptere hinandens tilstedeværelse..

• #4   12. sep 2012 præcis smiley har ikke noget imod 2 bakker, vil bare vide om de kunne stå på samme toilet smiley det er lidt trist at den skal stå på mit værelse fordi min mor TROR at hendes katte ville afvise deres bakke hvis min bakke var ved siden ved deres

• #5   12. sep 2012 Jeg syntes det bare er at prøve, stritter din mors katte imod, så er det jo nemt at lave det om igen.. smiley

• #7   12. sep 2012 2 til 4 katte

Kommentér på:
Kan min mors katte og mine katte dele kattebakke?

Annonce