1.300 visninger
|
Oprettet:
Kan min mors katte og mine katte dele kattebakke? {{forumTopicSubject}}
Jeg er lige flyttet hjem til min moaaa igen har medbragt mine katte og de kan godt gå sammen men er stadig ikke venner endnu, så de har bare noget privat "rum" ellers har de ikke noget problem med hinanden!
spørgsmål, kan de dele bakke? eller vil min mors katte nægte at bruge deres egen? de har deres egen som de bruger, men den står altså på mit værelse og det syntes jeg er ret ulækkert. De må ikke komme ud på badeværelset fordi min mor påstår så vil hendes egne katte tisse andre steder!
Er dette sandt? eller kan mine også have deres bakke der ude uden problemer?
Mvh Daniella
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Det er nemlig en vigtig faktor for om de kan dele kasse eller ej..
Jeg har lige fået en lille killing og det første den gjore var at gå direkte i min gamle kats katte bakke og tisse og jeg tænkte shit, nu vil den gamle garanteret ikke gå på kassen, men en times tid efter den lilles ankomst, gik min gamle på kassen og gjore hvad hun skulle, skal lige nævne at jeg havde stillet 2 ekstra bakker op men de valgte begge at bruge den samme kasse, det til trods for at den gamle hvæsede og brummede meget af den lille i starten, det er først nu inden for de sidste par dage at hvæseriet er aftaget (har haft den lille i ca. 10 dage og hun er kun ca. 14 uger).
Og ingen af dem har besørget andre steder end i kattebakkerne, men alder og temperment er jo også en vigtig faktor..
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 33
mine er to hankatte på 1,5 år og 5 år
alle kattene er neutraliserede, og som sagt har de det fint sammen så længe de ikke bliver tvunget til at snuse til hinanden, de har respekt for hinanden og respektere hinandens private rum
jan 2012
jan 2011
jan 2012
jan 2011
Kan min mors katte og mine katte dele kattebakke?