{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  må jeg oprette min mors katte???
  • #2   30. dec 2006 Oprettelse af katte
    KatteGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til katten, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af KatteGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en kat her på siden.
    VIGTIGT!

For at kunne oprette en kat i KatteGalleri.dk, SKAL følgende betingelser accepteres og afkrydses:

1. Katten SKAL være din egen!

2. Alle billeder af katten SKAL være tydelige og af selve katten!

3. Katten må IKKE oprettes som salgsannonce!

4. Katten må IKKE være solgt ved oprettelsen!

5. Der må IKKE oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. "Billeder kommer snart"!

BEMÆRK:
    Vi kontrollerer jævnligt de oprettede katte og sletter uden varsel alle katte, som ikke opfylder alle betingelserne eller ikke er oprettet med tilstrækkelige oplysninger.

Desuden sletter vi brugere der gentagne gange opretter katte, som ikke opfylder alle betingelserne.

det var hva jeg lige kunne finde *SS*

• #3   30. dec 2006 Så vidt jeg kan se så må jeg gerne oprette katte, som jeg har tilknytning til, men jeg synes det er lidt svært at finde rundt i de regler!!

• #4   30. dec 2006 ***carina**gamle** snobski** *
    hehe, du kom før mig ;o)

• #5   30. dec 2006 Sandra L
    *GGG* ja jeg ved heller ikke lige helt hva de regler skal betyde *SS* men mon ikke man gerne må du er jo tilknyttet katten og har din mors tilladelse ;O)

• #6   30. dec 2006 Hmm, at man SKAL have tilknytning til katten, siger vel forhåbentligt lidt sig selv, hvis katten SKAL være ens egen!
    Men hvordan i alverden kan HA'erne tjekke om folk har oprettet sine egne katte... de kommer da ikke og banker på ens dør, for at tjekke hvor mange katte man har rendende!!!

• #7   30. dec 2006 Hehe, ja min mor tigger og tigger, hver dag om jeg nu ikke også lige kan oprette hendes 3 hellige birmaer. Så hendes tilladelse har jeg ihvert fald, og jeg mener bestemt selv at jeg er tilknyttet dem!

• #8   30. dec 2006 Hmmm, måske fordi hun ingen computer har ;o)
    Nej, det er et fair spørgsmål :oD
    Hun har desværre ikke selv en computer og har ikke selv helt styr på det. Men hun låner min, når hun ind imellem kommer på besøg!!

• #9   30. dec 2006 Sandra jeg synes (undskylder på forhånd til moderatorteamet) at du skal oprette dem under din profil.

Du har jo tilknytning til dem og din mor tigger dig om at oprette dem sååå hvorfor ikke??

Jeg har selv oprettet Jambolan, der ikke bor hjemme hos os men hjemme hos Karstens store dreng. Vi har opdrættet ham og tager ham med på udstilliger så jeg vil mene at vi også har tilknytning til ham;-)))

Jeg vil ihvertfald meget gerne se din mors birmaer ;-)))

Annette

• #10   30. dec 2006 Må vi så se de der smukke birmaer *G*...

• #11   31. dec 2006 Annette O
    Okay, rart at høre andres meninger om det før jeg evt. opretter dem ;o) Jeg har jo ikke ligefrem lyst til at blive frosset, pga. nogle katte!!
    Tjah, jeg vil give dig ret i at du har stor tilknytning til Jambolan, hvis han er fra dit eget opdræt :o)

• #12   31. dec 2006 Sune H
    Jah, det er jo lige det ;o) Men jeg vil jo heller ikke gøre noget der er imod reglerne...... men man kan jo sagtens gøre det alligevel... der er jo ingen der ved hvor mange katte jeg har!!

• #13   31. dec 2006 ..-godt nytår til dig også :o)

• #14   31. dec 2006 På Hundegalleriet må du oprette den hund du bor sammen med..
    Dvs bor du sammen med kattene er det ok at oprette dem, men er du flyttet for dig selv er det ikke...

Min mening =)

• #15   31. dec 2006 hmmm, jeg flyttede hjemmefra da jeg var 18.... idag er jeg 27, såh det er vist lidt for sent ;o) og kattene er kun mellem 2 år og 4 måneder gamle!

• #16   31. dec 2006 altså du vel en vis tilknytning til dem, for du møder dem jo hvergang du er hjemme hos din mor :b det ved jeg så ikke om du er tit *Sss*

og din mor vil jo meget gerne have det, og du hjælper hende jo bare fordi hun ikke selv har en computer til at gøre det på (:

• #17   31. dec 2006 jeg passer dem ret ofte og min mor bor 5 minutter fra, hvor jeg bor så jeg ser dem da ret ofte!!!
    Nåh, så må min mor jo komme og kigge på at jeg opretter en ny profil til dem, så har hun da hjulpet til, og de står ikke på min profil!
    Godt nytår allesammen!

• #18   31. dec 2006 Skynd dig nu at oprette de små pus så vi kan se dem!!!

Kommentér på:
må jeg oprette min mors katte???

Annonce