1.014 visninger
|
Oprettet:
Endnu en: Kastration. {{forumTopicSubject}}
Mine hankatte skal kastreres på fredag
Det er min første gang, så er skide nervøs, ærlig talt
Har aldrig prøvet det før, og føler mig som en helt dårlig kattemor, at jeg gør sådan noget ondt noget ved dem.
Den ene er knap 6 måneder, og den anden er 4-5 måneder.
Neko, på 6 måneder, er det sidste stykke tid, blevet meeeget vild. Han løber rundt, og leger voldsomt, og jeg får ikke særlig meget søvn i disse uger, da han simpelthen ikke sidder stille i to minutter.
Men er det ikke fordi han er ved at blive kønsmoden? Ændrer det sig efter han er blevet kastreret? Når de nu har den alder de har, ændrer de sig så bagefter?
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 18 Svar: 131
maj 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 19
men det skal jo nok gå!
og jah.. så må vi jo bare se tiden an, om de ændre adfærd...
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 7 Emner: 25 Svar: 113
Vores to blev kasteret her tidligere på året, min tante er dyrlæge så jeg kunne være med
- Det er virkelig et meget lille og simpelt indgreb, det tog ikke mange minutter for vores at blive ordnet og så samme aften var de helt friske og ovenpå igen, de opdagede praktisk talt ikke noget og det eneste de synes var træls var en tur i transportkassen og køreturen.
Jeg er meget glad for at vores blev kasterede, generelt går jeg ind for at neutralisere dyrene hvis de ikke skal bruges til avl - det gør rigtig mange ting nemmere for dyrene, også for os ja, men da først og fremmest for dyrene som ikke skal gå rundt og have nogle hormoner m.v. som de ikke skal bruge til noget.
Endnu en: Kastration.