{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Endnu en: Kastration. {{forumTopicSubject}}

Mine hankatte skal kastreres på fredag smiley
Det er min første gang, så er skide nervøs, ærlig talt smiley
Har aldrig prøvet det før, og føler mig som en helt dårlig kattemor, at jeg gør sådan noget ondt noget ved dem.

Den ene er knap 6 måneder, og den anden er 4-5 måneder.
Neko, på 6 måneder, er det sidste stykke tid, blevet meeeget vild. Han løber rundt, og leger voldsomt, og jeg får ikke særlig meget søvn i disse uger, da han simpelthen ikke sidder stille i to minutter.
Men er det ikke fordi han er ved at blive kønsmoden? Ændrer det sig efter han er blevet kastreret? smiley Når de nu har den alder de har, ændrer de sig så bagefter?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en: Kastration.
  • #1   27. aug 2012 Han er da bare en killing. Sådan en lille aktiv fætter har vi også :0)

• #2   27. aug 2012 mine skal på Torsdag.. og jah er da også lidt nervøs, at man sådan ligger sine små katteliv i hænderne på en anden person.. smiley

men det skal jo nok gå! smiley
    og jah.. så må vi jo bare se tiden an, om de ændre adfærd... smiley

• #3   27. aug 2012 Han er bare en killing smiley Jeg synes også, at Tarzan var meget voldsom, men det hjalp, da han kom ud, og efter han blev 1 år, dog kan han stadig have en del krudt der skal brændes af smiley

• #4   27. aug 2012 Jeg ser det ikke som ondt at gøre "mod" dem. Men noget godt at gøre "for" dem smiley

• #6   28. aug 2012 Åh - ikke rart når det så ikke går som det skal, men det er forhåbentligt ikke så ofte.

Vores to blev kasteret her tidligere på året, min tante er dyrlæge så jeg kunne være med smiley
    - Det er virkelig et meget lille og simpelt indgreb, det tog ikke mange minutter for vores at blive ordnet og så samme aften var de helt friske og ovenpå igen, de opdagede praktisk talt ikke noget og det eneste de synes var træls var en tur i transportkassen og køreturen.

Jeg er meget glad for at vores blev kasterede, generelt går jeg ind for at neutralisere dyrene hvis de ikke skal bruges til avl - det gør rigtig mange ting nemmere for dyrene, også for os ja, men da først og fremmest for dyrene som ikke skal gå rundt og have nogle hormoner m.v. som de ikke skal bruge til noget.

Kommentér på:
Endnu en: Kastration.

Annonce