Ene killing - ung mor, søskerne døde. {{forumTopicSubject}}
Hej Kattegalleri.
Jeg har en ung kat, som fik et kuld killinger i torsdag. Hun besluttede at føder i min mors seng
Den ene killing døde kort efter fødslen.
Den anden killing blev 1 døgn.
Den Trejde killing døde i går.
Og den fjerde killing er i live endnu, og virker rimelig livskraftig.
Den bor i en kurv, sammen med sin mor, som er foret med et tyk bandagerunderlag, og 3 håndklæder. Og der ligger et tæpper hen over kurven. Kurven står på toliettet, hvor der er varme i gulvet.
Men Silver - 7-8-9 mdr. Kan ikke lige husker det præscist. moren er temmelig "ligeglad" - altså den får da mad, men hun går ofte sin vej fra den, og så tumler den rundt i kurven. Er lidt bekrymret for om den ikke begynder at blir "kold", når den ikke har sine søskerne at putte sig til. I starten var hun meget intersseret i sine unger, men i takt med de er døde, er hun blev mere og mere uintersseret.
Kan man ikke gør noget, ellers skal man lader naturen går sin gang. Det virker bare så brutalt.
Vi mistede vores Kat på 8 år sidste mandag - vi har haft hende igennem 6 år, og hun døde i mine arme. Tror muligvis det var en forgifting. Det gik så stærkt. For det så ikke skulle være løgn mistede vi atter en killing på 9 uger, som jeg også tror døde af forgiftning, men er ikke sikker. Der gik kun et par timer.
Så synes ærgerligt talt vi har mistet nok katte den sidste uge. Så vil helst ikke mistet den her.
Mvh. Helene
Så derfor ber jeg om lidt hjælp. Hvad skal vi gør??
jul 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 6
Vi har intet gift på ejendommen. Det er selvf tjekket eftersom vi har en hund også og 9 heste. Vi har spurgt naboerne, og de har ikke gift liggende som de kan kommer til. Det eneste vi kan kommer på et en forgiftet mus/rotte. Vi ligger langt væk fra andre.
Vi har tænkt på kattesyger, men INGEN af kattene viste tegn på det. Og resten af kattene virker raske nok. De blir tjekket dagligt, og ofte flere gange om dagen.
Så nu håber jeg bare på det falder lidt til ro igen.. Har ikke lyst til at miste morgana eller minimus (mine killinger på 9 uger)
jul 2012
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
jul 2012
Nej synes nemlig nok at der ikke skulle blir for koldt. I morgen tidlig vil straks finder en lille bamse til hende/ham at putte sig til.
jul 2012
feb 2010
jul 2012
Hun er dersværre lige afgået ved døden her til aften, så det var lidt trist. Moren virker rimelig balanceret med det.
Hun er dog enormt spændt ved brystvorterne - og virker lidt Pjevs.
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
Kan være hun har livmoderbetændelse Kan også være derfor hun ikke rigtig ville killingerne Hvis I kan tage hendes temperatur, ville det nok være en god idé og så skal I holde øje med om hun bliver sløj og ikke rigtig vil spise, for så skal hun til dyrlægen
jul 2012
Så krydser finger. Hun er dog pjevs og vil helst bare nusses med hele tiden..
Men holder lige et vågent øje med hende
feb 2010
God weekend
Ene killing - ung mor, søskerne døde.