{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.295 visninger | Oprettet:

kristina w
kristina w
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13

så har hun enlig født men hun bløder stadig :( {{forumTopicSubject}}

så har mitzel fået sit første kuld smiley der er kommet 3 dejlige så misser smiley men jeg er lidt urolig hun fødte den sidste kl 21.00 men hun bløder stadig rimelig meget er det normalt ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så har hun enlig født men hun bløder stadig :(
  • kristina w
    kristina w Tilmeldt:
    sep 2011

#2   9. sep 2011 jeg ved ikke om det er meget eller om det bare virker sådan for hun vasker sig ikke hun ligger bare og spinder og sover det var en ret hård fødsel den første killing sad fast og vendte forkert i 20 min inden jeg fik den ud ved lige så stille og hive hver gang der kom veer men de næste 2 kom næsten lige efter hinanden men kan mærke på hende at hun er helt smadret men glad hun har fået 2 ægge blommer med lidt sukker . og så har jeg givet hende lidt vand . men som sagt så bløder hun og det ser lidt slimet ud ?

• kristina w
    kristina w Tilmeldt:
    sep 2011

#4   9. sep 2011 tak jeg skal nok holde meget øje med hende smiley men tak for hjælpen smiley

• #7   9. sep 2011 Hvis hun ikke er stoppet med at bløde nu, vil jeg få hende tilset af en dyrlæge. Der kan være noget galt, enten en flænge efter den første killing eller en killing der stadig ikke er født. At en kat spinner betyder ikke at den har det godt. Tværtimod.
    Det er selvfølgelig ok med lidt flåd, men direkte blødning bør være stoppet nu.

• #8   9. sep 2011 <b>Marianne N</b> : "At en kat spinner betyder ikke at den har det godt. Tværtimod."

Ahh... Lidt forkert formuleret måske...
    Den måde du skriver det, vil det sige at lige så snart en kat spinder er den skidt tilpas..

Måske der skulle stå "At en kat spinner betyder ikke <i>nødvendigvis</i> at den har det godt"

smiley

• #9   9. sep 2011 Marianne N, du skriver:
    "At en kat spinner betyder ikke at den har det godt. Tværtimod."

Det er dog det værste sludder. Jeg tror (og håber) du mener:
    "At en kat spinder betyder ikke altid at den har det godt. Kattens spinden er en kontakt-lyd, den bruges også når katten har det meget dårligt fx også selvom den har smerter"

smiley
    Pia, Charley & Chili

• #10   9. sep 2011 OK, Lotte du fik postet, mens jeg sad og overvejede min formulering.
    smiley

• #11   9. sep 2011 smiley

• #12   9. sep 2011 Sorry, det var selvfølgelig lige nettop det jeg mente, så jeg er glad for at i rettede fejlen.
    For det er korrekt at en kat kan spinne af flere årsager, men nogle tror fejlagtigt at det altid er fordi den har det godt. Det afhænger helt af situationen katten er i.

• #13   9. sep 2011 Præcis..
    Jeg har nemlig engang fundet en påkørt kat, hele bagpartiet var mast, men katten lå og spandt... Stakkels mis... Puha..

• #15   9. sep 2011 Har du set alle moderkager?

Katten pletbløder, atså dråber indimellem en lille uges tid.

Er det mere, eller virker katten ikke frisk, vil jeg anbefale dig at søge dyrlæge idag - imorgen er det dobbelttakst

• kristina w
    kristina w Tilmeldt:
    sep 2011

#16   10. sep 2011 hej alle sammen smiley hun er stoppet med at bløde og de har det alle 4 rigtig godt smiley

• #17   10. sep 2011 Det lyder jo godt og tillykke med de små smiley

Kommentér på:
så har hun enlig født men hun bløder stadig :(

Annonce