{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så ankom hun
  • #1   27. mar 2008 jeg selv ville lade killingen gå for sig selv i dag, så den kan få lov at snuse i fred og ro, for i løbet af et par dage at præsentere kattene for hinanden gaske langsomt. altid under opsyn.... og ikke lade dem gå sammen når du ikke er hjemme, indtil du er sikker på at de enes.

• #2   27. mar 2008 jeg kan ikke holde dem adskilt jo-det ret umuligt

• #3   27. mar 2008 Synes i skal lade dem gå sammen og lade dem finde ud af det selv smiley De vil hvæse af hinanden de første par dage.. Her gik der er en lille uge med hvæsen og knurren...

Tillykke med hende

• #5   27. mar 2008 Som Felis siger er der en form for magtkamp der lige skal overståes...

Hos os var det bare sjovt nok den nye som hvæste osv af den gamle smiley

• #6   27. mar 2008 hvis det ser lige voldsomt ud så få sat en feliwai i stikkontakten.. det får dem til at slappe lidt af

• #7   27. mar 2008 tak for de gode råd-men jeg lader dem os passe sig selv-og prøver at give ham opmærksomhed -han er en lille kryster alligvel for han er lidt sky og har altid været det. men han basker lidt til hende uden det vilde-sys bare ikke jeg kan li det jo-men hun siger vel fra hvis det for meget!
    men hun er nem at omgås da hun "kan" med andre katte-men hankatten har kun været alene og ikke set andre katte.

• #8   27. mar 2008 Tillykke med den lille ny mis , glæder mig til hun blir oprettet herinde , så vi også kan nyde hende ;o)

• #9   27. mar 2008 Er Ferrari kastreret?
    Hvis han er fertil, må du regne med, at han IKKE vil lade hende være i fred, og det er smadder synd (for dem begge to).

• #10   27. mar 2008 de er begge neutraliserede-så det skulle der ikke være nogen problemer i.
    men hun er så god-hun siger ikke så meget-siger selvfølgelig franår det for meget-sys bare det synd for dem-han kom for tæt på hun blev steriliserede i går så hun har lidt ond kunne man høre på hende... tror nu nok det skal gå.

tror i jeg skal tage fri i morgen?

• #11   27. mar 2008 Hej. Da jeg fik min kat nummer to var den anden heller ikke glad og der blev væst osv. men nu kan de slet ikke undvære hinanden.. Det skal nok komme men man skal være forberedt på det kan tage tid.

• #12   27. mar 2008 ja det er jeg os-kan bare ikke så godt li det-og ved ik om jeg skal tage fri i morgen-skal kune være væk 5 timer

Kommentér på:
så ankom hun

Annonce