850 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

tror i min kat er drægtig? tror i min kat er drægtig?

hejsa allesammen.
min kat på 2 år, har jeg mistænkt for at have killinger i maven, hendes mave er hård hun er bleven lidt tyk, altså altså rund på en måde, hun havde været væk i over 24 timer ?? kan det være noget med det at gøre måske, her på det sidste er hun begyndt at gå rundt om vores ben det har hun aldrig gjordt før på samme måde, men hende bryster er ikk blevet røde, kun rundt om ?? jeg ville ikk give hende p - piller vis der nu var killinger i maven.:)

jeg håber der er nogen der ville hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tror i min kat er drægtig?
  • #1   15. aug 2010 her er også lige noget jeg glemte og få med, hun sover heletiden, også når hun vågner går hun ud og spiser. hun spiser så hurtigt at hun kaster op??

jeg håber nu altså der er nogen der ville hjælpe.

• #2   15. aug 2010 Det kan sagtens tænkes hun er drægtig, men som Heidi skriver så kan du kun blive sikker ved at få lavet en scanning alt efter hvor lang tid siden hun var ude.

• #3   15. aug 2010 det synes jeg også du skal gøre

• #4   15. aug 2010 tusinde tak for svarene, jeg ville ringe til dyrlægen smiley

• #5   15. aug 2010 men ved i hvor langt henne de skal være for at man kan begynde at se maven vokser?

• #6   15. aug 2010 hvad mener du med orm, og ja jeg spekulere os på hvad det kan være vis det ikk er, det med at hun kaster op efter hun har spist har vi fået hende tjekket for for lang tid siden, men det var bare fordi hun sluger maden. det mer det med hun sover heletiden hun plejer være den der løber rundt i huset efter hendes legetøj.

• #7   15. aug 2010 jeg ved nok godt det lyder som et dumt spørgsmal, men det med man kan begynde at se det på maven når de fem uger, er det på alle katte ligemeget størelse og det hele, for vores kat er jo lille bitte, og fylder ingenting også lige pludslig har hun en rund mave??:)
    vis hun var med killinger ville hun nemlig kun være omkring 3 en halv uge.

• #8   15. aug 2010 okay tusinde tak, for din hjælp, så skal jeg nok lade være med at komme med mer (;

• #9   15. aug 2010 (-;

Kommentér på:
tror i min kat er drægtig?

Annonce