{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Hun spiser næsten ikke efter fødsel {{forumTopicSubject}}

Angel fødte i fredags og er næsten holdt op med at spise.... Hun snuser til maden og går så sin vej. Da jeg hældte lidt andet foder i, spiste hun lystigt.

Kan hun godt ændre smag efter fødslen? Hvorfor spiser hun ikke det killingefoder som hun plejer at guffe i sig med største lyst?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun spiser næsten ikke efter fødsel
  • #1   6. apr 2009 hej sådan en har jeg også haft, hvis hun ikke spiser, må du til dyrelægen

men men hvis hun spiser lidt, det er vigtigt hun spiser for atsdig at kunne danne mælk

jeg plejer at købe recovery hos dyrelægen det er en dåse mad selv de mest kræsne eller ikke sultne katte ikke kan modstå.samt henter jeg prøvepakker af det forskellige royal,canin foder der er, mange dyrehandlere har prøveposer,

så får du noget forskelligt, samt kan hun vælge det hun har lyst til at spise

hpber hun snart spiser normalt igen, ellers må du forbi dyrelægen for af tjekke hun´er og

• #2   6. apr 2009 Tak. Måske jeg så bare skal blande noget af det tørfoder som hun gerne ville spise ned i det sædvanlige. Jeg er bare bange for at hun får dårlig mave af foderskift...

• #3   6. apr 2009 En hunkat med killinger skal have lov at spise det, hun vil og rigeligt af det - de kan godt ændre madvaner, når de har killinger. Et godt killingetørfoder er bdst - måske suppleret med råt kød og killingemodermælkserstatning.

• #4   6. apr 2009 Du skal til dyrlæge. En morkat der ikke spiser risikerer at tabe mælken - og så har du et problem mere end morkatten er syg.
    Det kan være en infektion, tag hendes temperatur og ring til dyrlægen i morgen.

• #6   7. apr 2009 Hun spiser. Bare ikke det mærke foder som hun plejer...

Kommentér på:
Hun spiser næsten ikke efter fødsel

Annonce