{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

kastrat og killinger?? {{forumTopicSubject}}

Halløj igen... jeg har lige et spørgsmål jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med; vi vil gerne have killinger med vores hunkat, men vi har også en kastrat...kan det give problemer? Altså, hvordan vil han reagere når der pludselig er killinger der render rundt? Han er normalt en meget meget stille og rolig godmodig kat, som der skal en del til for at gøre irritabel..og de er udekatte, så han kan bare rende en tur hvis han synes det bliver belastende...
På forhånd tak smiley
Monika

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kastrat og killinger??
  • #1   23. mar 2009 hos os går det fint, den ældste af vores er glad for killingerne når den lige har opfattet at de er her, den anden af vores er ikke vild med dem men acceptere dem. De er tit lidt bange for dem de første dage, men det går hurtigt over. Sidst vi have killinger blev den gamle han en slags lege onkel, han legede med dem og hjalp med at opdrage dem

• #2   23. mar 2009 mine kastrater kommer også ud, så de går bare hvis der blir for meget drøn på

• #3   24. mar 2009 Jeg har KUN oplevet, at mine kastrater og for den sags skyld også fertile hanner er de bedste legeonkler og barnepiger.
    Se evt. billederne under Zulu's profil.

• #4   24. mar 2009 min kastrat er ikke glad for killingerne. Han er meget jaloux på dem, men han kan sagtens acceptere dem. De første døgn er han bange for dem, det er først ved 2-3 ugers alderen hvor de begynder at ligne en kat at han vil hen til dem.

Når de bliver store leger han lidt med dem og nuser om dem, men de kan godt blive for meget for ham, så går han bare et andet sted. (mine er indekatte, men der er mange rum i lejligheden, så de kan altid få fred hvis de vil det).

• #5   24. mar 2009 min fertile hankat derimod, han eeeeeeelsker killinger. Han hjælper med at passe og pleje, opdrage og det hele. Han er endda med i fødekassen når mormissen føder. Han er en rigtig god legeonkel.

Kommentér på:
kastrat og killinger??

Annonce