{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

han kastrat og killinger?? {{forumTopicSubject}}

Mmm.. jeg har tænkt over noget. vi håber jo meget på at kunne beholde herbert og så gøre ham til katrat.
senere vil vi så købe en hunkat, og hende vil vå måske lade få killinger, men er det en god ide når man har en hankat i huset??? - ved ikk så meget om det med at lade katte føde killinger når de er sammen med flere katte..

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning til en loftlampe 300 kr.
  • udskiftning af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vaskemaskine gider ikke centrifugere/tømme vand. 1.100 kr.
  • Ophæng af 2 rullegardiner 450 kr.
  • Skift af toiletbræt 500 kr.
  • Light wall mounting and drilling for hanger and install washing machine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  han kastrat og killinger??
  • #1   23. nov 2006 okay:)
    vi vil nemlig gerne have en racekat på et tidspunkt og hun måtte meget gerne få killinger ligesom vores lille nuggi-pigen fik.. men hun var jo alenekat, så måtte lige forhøre mig

• #2   23. nov 2006 Britta okay.. for vil så gerne have glæden af killinger igen... selvom det jo er hårdt at skulle af med dem:( hader det, men håber bare det er nogle søde mennesker som vil fortælle mig hvordan det går med mine babyer

• #3   24. nov 2006 Ja her hjemme er det Elmer og Bastian der har taget killingerne til sig, Elmer har fra start været den der overtog vaskningen og nusningen af killingerne hver gang Chira forlod kassen.. Og nu hvor de løber rundt og leger er Bastian og elmer begge med dem de vasker dem og hygger med dem og er nu blevet omdøbt til "drenge-banden" da de alle 4 ligger i ske og sover sammen og hvor den ene er er de andre også!!!!

• #5   25. nov 2006 Da jeg fik killinger var det første gang flokken oplevede den slags. Min pige fik lov at være for sig selv et par dage, men så begyndte hun selv at flytte killingerne på kryds og tværs, så hun fik selv lov at vælge et sted i huset og det var jo sammen med de andre. Den første måned var de andre rædselsslagne for moren og de små (lidt synd for moren søgte af og til deres kontakt, men så måtte jeg give hende lidt ekstra opmærksomhed hvilket hun nød)
    Først da killingerne blev omkring 8 uger begydte de andre katte at søge kontakt til dem, og der er ikke en eneste af dem der har været efter dem, hverken kastrat hanner eller hunkatte (de kan da godt få et dask hvis de bliver for frække)
    Så jeg tror ikke der er noget at være nervøs for.

Kommentér på:
han kastrat og killinger??

Annonce