{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.757 visninger | Oprettet:

hankat og killinger? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige et spørgsmål for en veninde, hun beholdte en hankilling sidst kattemisser fik killinger han er snart et år og har været kast. i 4 mdr.
Og så sad vi og snakkede om hvis hun skulle have et kuld i år, hvor vidt drengen ville være til fare for killingerne?
For jeg har ladet mig fortælle at en hankat ville dræbe killingerne indstinktivt, men drengse er jo kastrat men har self ikke være det så længe og var halv stor inden?
Hvad tror i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hankat og killinger?
  • #1   21. jan 2008 Det har jeg godt nok aldrig hørt om, men tror det altså ikke når han er kastreret

• #2   21. jan 2008 Nårh.. det var godt.. Han vil heller ikke "lege" dem ihjel?
    Altså når de begynder at kravle og sådan?

• #3   22. jan 2008 Punktet har været oppe at vende et par gange før.

At en <b>udefra</b> kommende han dræber det afkom, der er i den flok, han overtager, ses blandt mange dyrearter. Nogle udskiller også "dufthormoner", der får de drægte hunner til at abortere.

Men det sker nu ikke under de forhold, vi har vores katte. Jeg i i hvert fald aldrig hverken oplevet eller hørt om det.

Tværtimod er mange tilmed fertile hankatte meget omsorgsfulde over for husets killinger. De både ligger hos dem, vasker dem og leger dem dem, når de er gamle nok til det.

Det samme gælder kastraterne. De er alle tiders hyggeonkler og barnepiger.
    Lægger lige et par gamle billeder ind på min profil, så kan du selv se smiley

Så du har ingen grund til at være nervøs!

• #4   22. jan 2008 PS: Lægger billederne ind under katten Zulu i stedet for at skulle til at oprette to katte.

• #5   22. jan 2008 Altså, vi havde en kastreret unghankat som "plejemor" for vores sidste kuld - det var hyggeligt.:-)

Kommentér på:
hankat og killinger?

Annonce