{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke farver?
  • #1   15. dec 2008 Du kan også går ind på Corky coon´s hjemmeside. Der er også alt hvad hjertet begærer (af diverse skemaer og brugbare oplysninger)

• #2   15. dec 2008 Ved i hvad farverne på mine katte kaldes?? Det ville være en kæmpe hjælp

• #3   15. dec 2008 de kan få mange farver, når begge katte har flere farver og i princippet og bare en af forældrenes farve. Det må være som mennesker hvor børnene har træk fra begge forældre, men hvor de brune øjne fx er det dominerende i forhold til blå øjne. Så nogle af farverne i katten vil også være dominerende, men ved ikke hvilke der er det

• #4   15. dec 2008 Jeg mener bare farverne er kønsrelateret. hmm men det kunne være rigtig fedt hvis nogen af dem f.eks. kunne få Qilacs farver

• #5   15. dec 2008 Kan den her test passe nogenlunde?

Male : Blue-Silver-Tabby

Female : Black-Tortie-Tabby

The possibilities colours for the kittens:

Boys: Black-Tabby + Black-Silver-Tabby + Red-Tabby + Red-Silver-Tabby

Girls: Black-Tabby + Black-Tortie-Tabby + Black-Silver-Tabby + Black-Tortie-Silver-Tabby

If the Female carries dilute:

Boys: Blue-Tabby + Blue-Silver-Tabby + Cream-Tabby + Cream-Silver-Tabby

Girls: Blue-Tabby + Blue-Tortie-Tabby + Blue-Silver-Tabby + Blue-Tortie-Silver-Tabby

If both parents carries solid:

Boys: Black + Black-Smoke + Red + Red-Smoke

Girls: Black + Black-Tortie + Black-Smoke + Black-Tortie-Smoke

If the Female carries dilute and both parents carries solid:

Boys: Blue + Blue-Smoke + Cream + Cream-Smoke

Girls: Blue + Blue-Tortie + Blue-Smoke + Blue-Tortie-Smoke

• #6   15. dec 2008 Ved ikke om det betyder noget men det her er Qilacs far
    http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16953
    Hans mor ligner ham. Han er under samme profil som hans far hvis i vil se.

Frejas mor har samme farve som hende og mener også frejas far ligner lidt Qilacs far.

• #8   15. dec 2008 Hej Kate. Måske du også kan hjælpe mig? Har mco killinger , tror de er sølv, een har rødt i hovedet og så helt sølv? Hvis du har en mail, kunne jeg sende billeder af killingerne og evt få en farve på dem? Tusind tak. Mvh Lis

Kommentér på:
Hvilke farver?

Annonce