{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blandingskatte/stamtavle
  • #1   26. jun 2007 Hmm... jeg tror det næsten ikke. En stamtavle gør jo, at du kan gå rigtig langt tilbage og se, hvilke forfædre din kat har. Og man har vel næppe styr på huskattens forfædre ???
    På den anden side, er der jo også nogle, der opdrætter huskatte, - og har de mon så stamtavler?!?! hmm.. Håber der er nogle, der kan svare dig mere præcist end mig.. Men jeg tror det godt nok ikke Morten.. Desværre. De fleste opdrættere, som laver stamtavler, går jo også meget højt op i at dyrke den rene race, hvad enten det så er den ene eller anden race, og blandingskatte er jo lidt i mod dette 'system'...

• #2   26. jun 2007 Det tror jeg bestemt ikke man kan Morten. Men andre kan sikkert svare bedre på det end jeg kan..... der kan jo være et og andet jeg helt har misforstået smiley

• #3   26. jun 2007 Man får kun stamtavler på upskuld hvis det er morkatten der har stamtavle - ikke hvis det er farkatten.

• #4   26. jun 2007 Poly-Cats: ved ud hvorfor det er sådan? Altså hvorfor får man overhovedet stamtavle til 'upskuld', og i så fald hvorfor så kun, hvis det er moderen, der har stamtavle?

• #5   26. jun 2007 Mie-Lykke M
    Nej måske ikke stamtavle - men det skal kun registreres hos ens katteklub når det er morkatten der er ægte.
    Og jeg ved det fordi jeg havde en uægte kat der blev parret af min MCO - jeg indberettede det, men det skulle/kunne jeg ikke da det var far der var ægte....

• Morten M
    Morten M Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 60
    #6   26. jun 2007 hey folkens.

Tak for alle svarene. RIEX stamtavle var det jeg ledte efter, men jeg kan forstå at det så skal være mor katten der en den ægte. Nu er det faderen der har FIFe stamtavle. Nåh, men mange tak for de fine svar.

Morten.

• #8   22. jul 2008 Nu er det godt nok længe siden dette spørgsmål er blevet stillet.

Men jeg har stamtavle på min Olfert, som er en blanding af Hellig Birma og Exotic ( upskuld ).

• #9   23. jul 2008 Lis: han har en såkaldt XSH stamtavle. Han er købt neutraliseret.

Hvordan kan man egentlig se på tavlen om den er lukket ? Det synes jeg ikke man kan se på mine kattes. Olfert og Frederik er købt med hele færdigpakken og Morris fik jeg selv snippet da han var 6 måneder. Men jeg synes ikke der står noget på stamtavlerne ??

Kommentér på:
Blandingskatte/stamtavle

Annonce