Ang. parring. {{forumTopicSubject}}
Jeg har lånt en hankat til min Amira og de er super gode venner.. de går på badeværelset pt. og det er svært for at os høre noget derude fra... Jeg syntes jeg hørte Amira skrige for 3 dage siden. Derudover kæler de meget og Amira var våd i nakken igår morges. Igår aftes snuppede jeg så hankatten i at parre sig med hende, da jeg stod og lurede i gennem en sprække i døren (de vil ik når vi er derude så vil de hellere kæle ) Men Amira skreg ikke da han hoppede af?
Er der nogle hunkatte som ikke skriger? Det så ellers rigtigt nok ud. Og hvis det var fordi det ik lykkedes, betyder det så at de slet ik har kunne få det til at fungere tidligere? (jeg går ud fra det ik var første gang de parrede...) Eller er det normalt at der kommer et par "svipsere" ind imellem..? måske har jeg distraheret dem ved at stå ved døren så de derfor ik helt kunne finde ud af det?
- Det er altså ik nemt at finde ud af om en parring er lykkedes når kattene ikke vil når de har selskab
Håber der er nogle der kan hjælpe
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 26 Emner: 24 Svar: 1.698
Nej det er ikke altid at hunkatten skriger og det kan være meget svært at se om det er lykkeds.
Jeg havde selv samme problem for 8 uger siden, min hunkat smed sig ned på siden eller ryggen hver gang min hankat hoppede på hende. Men han gav ikke op og prøvede det bedste han kunne. Hun sagde ikke noget overhovedet. Jeg var helt sikker på det ikke lykkeds, meeen nu skal hun snart føde.
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 16 Emner: 58 Svar: 336
Uha så tror jeg da næsten den er god nok... Altså amira ruller sig konstant for tiden, så det gjorde hun også der, men de vaskede sig begge lige bagefter!
Hun er heldigvis rigtig god til at sidde fint, han behøves næsten ikke have fat i hende, så stille står hun, hun siger bare små kurre-agtige lyde Jeg var nemlig også nervøs for om hun ville smide sig på siden da hun gør det når vi kæler med hende - faktisk ruller hun helt om på ryggen.
Jeg syntes nu altså også det så rigtigt ud og det gav da nogle "smaske" agtige lyde så det lød da som om han ramte rigtigt... men blev bare lidt urolig da hun ikke sagde noget da han hoppede af.. han skyndte sig væk og kiggede lidt nervøst efter hende og hun sagde en lille lyd og vendte sig om mod ham, men ikke mere... Må håbe hun er af den stille type mht parring så!
Ihh hvor er jeg glad så satser jeg på at vi kan se røde dutter om 3 ugers tid
Eva K - lykkedes det egentlig at få din smukke hunkat gravid? Du havde også en han på besøg ikke?
Ang. parring.