546 visninger
|
Oprettet:
Killing som ikke kan flytte {{forumTopicSubject}}
Jeg sidde lidt og tænker på om det måske er det bedste for Big Ben at blive hos mig resten af sit liv. Big Ben er født og opvokset her, ha er nu 7 mdr. Han har haft et hjem hvor han ikke trives af forskellige grunde. Men nu sidder jeg og tænker på om der er nogen katte der ikke kan tåle at flytte pga stress???
Big Ben har nu været hjemme i knap 1 mdr og der er en der gerne vil købe ham, men er lidt bange for om han vil blive stresset igen så han må hjem igen.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Hvis han har svært ved at falde til hos nogen der har flere katte, ville jeg vælge en ældre enlig, frem for en familie med børn og andre dyr. Bare noget helt andet end han oplevede sidst, og du skal ved besøg kunne se, at de kan lide hinanden, at han vil gå til dem, giv dig god tid eller behold ham, til du mener den rette dukker op.
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 62 Svar: 271
maj 2012
Jeg ved der hvor min datter har købt hund, har man altid pligt til, at sælge tilbage til hende, hvis man ikke kan beholde hunden og det gælder hele livet,,, hun beholder dem altid hjemme mindst et halvt år, som hun siger de skal have ro og hun skal lære dem, at kende igen, før hun kan finde den rigtige familie til hunden.
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 454
Da vores Aslan kom her var ham så nervøs og trivedes så dårligt hos opdrætter at der var snak om aflivning.. Han brugte det første halve døgn på at ligge gemt under sengen, men da han så kom frem ændrede han sig fuldstændig.. I dag er han den mest harmoniske kat man kan tænke sig..
maj 2012
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 454
maj 2012
Jeg regner med de har forsøgt længere end en månede
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
En kat der har det skidt, feks med dårlig mave, vil være meget mere stresset og have større trang til at gemme sig end en kat der er frisk og rask..
Så det kan jo være en stor del af årsagen til han var lidt tilbageholden, ret mig hvis jeg husker historien forkert
Det er jo op til dig om du vil af med ham eller ej, jeg har måske en mistanke om at grunden til at du tøver er fordi du faktisk ikke vil af med ham, fordi du er blevet rigtig glad for ham..
For jeg tror godt han kan falde til i et andet hjem, hvis det er de rigtige mennesker der overtager ham og hvis det giver ham ro og tid til at falde til...
Men er det det du vil, eller vil du blot have en undskyldning for at sige nej??
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 62 Svar: 271
Men om det så krævede et helt år for ham at falde til i det nye så skal han bruge den tid som han kræver. Lige som med mine hvalpe så kan han altid komme hjem.
Killing som ikke kan flytte