{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Kat er umulig {{forumTopicSubject}}

Nu er vi simpelthen ved at få nok herhjemme af vores ældste han kat?????
Inden vi fik vores lille killing var han simpelthen en så go dreng! Og nu er helved slippet løs i ham. Der blir væltet juledekorationer ned sårn det går i stykker, han er på køkkenbordet hver gang jeg er i bad fra morgen af og når han er deroppe blir der spist alt hva der end er på bordet. Ting blir væltet ned og går i stykker ovs....
Vi har prøvet ALT men intet hjælper?? han er cirka 2 år, og ja det er en rigtig tenage alder! Og han er os kasteret.
Hva kan jeg gøre for at få ham til at stoppe med denne adfærd? Har fjernet alt mad fra køkken bordet af men han går alligevel der op og istedet tar planterne eller krydderierne.

Hva er jeres forslag? ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat er umulig
  • #1   5. dec 2023 For mig lyder han som en normal og aktiv kat, der keder sig ... (og måske er sulten).
    Men hvad er "ALT" det, I har prøvet?


  • #2   5. dec 2023 Gør som ved børn. Pak alt væk og leg i stedet med ham. smiley

    Han lyder som en helt normal kat.


  • #3   5. dec 2023 For mig lyder det til han søger meget mere højde nu, måske han søger væk fra den lille.

    Måske i skal overveje flere tilbud i højden hvor han gerne må være. Og her mener jeg ikke et kradsetræ, men hylder, osv. så han kan komme på tværs langs væggene. smiley


  • #4   5. dec 2023 Vi har sat hylder op til ham ude i både gang og den anden stue vi har som kun han kan komme op på smiley
    Han får vådkost 2 gange dagligt og har altid adgang til tørkost samt får han godbidder lidt oftere end jeg vil indrømme ??
    Vi har prøvet med stanniol, fjerne alt fra både vindueskarmen/køkkenbordet/ håndvasken på badeværelset ovs
    Han får massere af opmærksomhed og han leger hver dag med ham den Bette som os meget lyder som 2 børn der spæner frem og tilbage smiley


  • #5   5. dec 2023 Jamen så skal han da bare vise hvad han kan smiley
    Ja det kan da være træls, men han falder til ro med alderen, men jeg er ked af at sige det - dealer with it.


  • #6   5. dec 2023 jeg har Bølle som bliver 2 år næste gang
    Sidste år til jul var han bare en killing, som hyggede sig og opførte sig pænt i forhold til sin alder-
    I år.....ja pyntede til jul i weekenden, Og seriøst så kunne vi kun lige hænge kravlenisserne op, før han tog dem ned igen. så hang vi dem op igen, og så tog han dem bare ned igen. og sådan har det foregår siden, Både store og små papnisser er i farezonen. Og der er stadig mange dage til det skal ned igen
    oftes
    Har en ide om at katte i den alder oftes er mere teenagere end man endelig forventer.
    For det er samme tur jeg har været igennem med dem alle sammen.
    Heldigvis går det efterhånden over igen. Kan ikke sige hvornår. For det er meget forskelligt

    jeg tror at det er fordi han skal vise sig overfor den lille. Der går lidt killing i ham. Så tænker at han nyder at have fået en ven, Ja det går ud over div ting i huset, men så må man bare sørger for at han ikke kan ødelægge det. Er det sjovt at smide noget på gulvet, så sæt noget af hans legetøj på bordet/vindueskarmen, så kan han smide det ned i stedet for. Eller noget andet som ikke går i stykker - det er jo ikke godt hvis kattene kommer til skade
    Tror faktisk at han har være en god dreng, fordi han har kedet sig

    men det går over igen efterhånden


Kommentér på:
Kat er umulig

Annonce