{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Kristina .
Kristina .
Tilmeldt:
17. feb 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Umulig kat, når vi skal sove {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg er ved at blive små syge i hovedet. Hver eneste aften når vi skal sove, bliver vores ca. 1,5 år hun kat meget umulig. Hun bider og hopper rundt i sengen, som en sindssyg. Jeg tror det er i protest over at vi skal sove. Det er specielt mig, hun "går efter", og kan virkelig ikke forstå hvorfor. For resten af dagen er hun meget glad for mig.
Hun er indekat i vores 70 kvm lejlighed, og vi sørger for at aktivere hende meget i løbet af dagen med hendes elskede legetøjsmus, som hun hopper og springer efter, når vi kaster den, som hun så aflevere igen smiley
Det plejer at hjælpe på hendes umulige opførsel at lukke hende ude af soveværelset i et kvarter, hvor hun så står og piver smiley Den løsning synes jeg ikke er holdbar, da hun jo ikke kan lide at være væk fra os. Samtidig gider jeg heller ikke, at det skal være sådan et stort problem, at skulle i seng hver eneste aften.
Nogen der har prøvet noget ligende? For ved virkelig ikke hvad, der kan hjælpe på problemet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Umulig kat, når vi skal sove
  • Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 179
    #1   11. feb 2015 Jeg ville aktivere hende til hun var træt hver aften inden i gik i seng..
    Det er højst sandsynligt for at få jeres opmærksomhed, plus det lyder som om hun jæger lidt, siden hun bider..
    Så jeg ville nok prøve i en periode at aktivere lige inden i går i seng, og se om i ikke oplever en forskel..


  • #2   11. feb 2015 Så længe i giver hende den opmærksomhed hun ønsker, så længe vil hun have den adfærd.
    I skal lægge strategien om, prøv at aktivere hende, altså lege med hende en timestid før sengetid, så i kører hende træt og så som det sidste inden i går i seng giver i hende en god stor portion vådmad, en mæt kat er en træt kat smiley


  • #3   11. feb 2015 jeg har en i omkring samme alder, og hvis det ikke var fordi jeg har 15 andre ja så ville han også være sådan.
    men kør hende træt, og så en god gang mad lige inden i går i senge.
    og hun skal virkelig gøres træt. prøv at finde noget mere legetøj, så hun får brugt noget mere energi
    når hun nu er til mus, så kan denne være en god ide
    http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattelegetoej/aktivitetslegetoej/beskaeftigelseslegetoej/182716

    mine kan godt bruge lang tid med den


  • Kristina .
    Kristina . Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   11. feb 2015 Tak for svar! I har jo nok ret, det giver jo meget god mening, hvad i foreslår! smiley :)

Kommentér på:
Umulig kat, når vi skal sove

Annonce