{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.173 visninger | Oprettet:

Kat i sele når vi er på besøg - HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej Alle
Ved der er skrevet en masse om dette emne, men vil stadig gerne høre jeres mening. smiley

Jeg har en skøn halv Mainn Coon og halv Perser killing. Hun er fra sep 2011.
Hun har tit været med på besøg hos mine forældre og er før blevet passet der. Og hun nyder at være der.
Vi bor selv på 4 sal, så hun har ikke mulighed for at komme ud der hvor vi bor.
Men men tror I det er muligt at lære hende at når vi er på besøg ved mine forældre kan hun komme ud i sele??
Sådan hun kan ligge ud og nyde det gode sommer vejr sammen med os i haven?

Syntes det ville være så synd for hende bare at være inde når vi alle er i haven, min søster har 4 børn som katten elsker at lege med, og ville være rart at hun i sommeren kan være sammen med os.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat i sele når vi er på besøg - HJÆLP
  • #1   26. mar 2012 Jeg vil næsten sige, at enten skal katten kunne komme ud i sele hos både Jer og dine forældre eller slet ikke. Katten kan jo ikke nødvendigvis skelne i mellem hvornår den gerne må komme ud og hvornår den ikke må.

• #3   26. mar 2012 Jeg tror virkelig det afhænger af katten. Bailey kommer ud i snor når jeg er hjemme ved min mor, men ikke når jeg er i min lejlighed. Jeg har ngen problemer haft og jeg har haft hende siden sommer 2011. Hun finder sig så også i praktisk taget alt. Jeg har endda haft hende med hos noget familie en sommerdag hvor hun også tullede rundt i snor eller lå på mit skød.

Men ja tænkt dig godt og hvordan er din kat. For mig fungerer det, men er jo ikke sikkert det gør for dig.

• #4   26. mar 2012 Der skal så stå: Jeg har ingen problemer haft*

• #5   27. mar 2012 Tak for jeres gode ideer og svar.

Er slet ikke bange for at det kan blive for meget med børene, da jeg har en meget rolig kat som finder sig i alt. Hele julen hvor vi var hjemme ved min familie gik børen og slæbte på katten og hun nød det bare.

Tabita K
    Er glad for at høre at du har haft rigtig go succes med at have din kat i snor, og at det kan fungere. Tror jeg vil overveje det meget, men tror jeg vil prøve at have hende i snor denne sommer.

Elsker selv at være ude i haven når jeg er hjemme, og syntes det ville være synd at hun skal side inde og kigge ud på os. Hun er et rigtig kælen kat, og vil helst være der hvor vi er. smiley

• #6   27. mar 2012 S H
    Det er jeg glad for at høre. For det bliver kun når vi besøger min familie.
    De bor ca 1,5 times kørsels fra mig, så på den måde ved hun også når vi skal på besøg, for hun skal jo side i hendes transportkasse et godt stykke tid.

Det er dejligt at høre om folk der har haft gode oplevelser med at kun have katten ude når man er hos andre. For har været meget i tvivl om jeg skulle gøre det.

• #7   27. mar 2012 Hvorfor vil du fraråde sele?

Min søster bor lige ved siden af en meget stor å. Så der vil hun altid skulle være i sele. Tør ikke andet. Deres have ligger nemlig med udsigt ud over åen.

Kommentér på:
Kat i sele når vi er på besøg - HJÆLP

Annonce