971 visninger
|
Oprettet:
Kat i sele {{forumTopicSubject}}
Har en maine coon dreng på snart 5 mdr som kommer ud i sele.
Tjekker ham jævnligt, for han er god til at vikle sig ind i div ting så som havemøbler, vandkanden, hundenes vandskåle, blomster som han derved river op med snoren grr og et pæretræ jeg plantede i starten af året,grillen og mine solcelle lamper....
Men han elsker at komme ud,så nogen der har nogle bedre ideer hvis man ikke vil have et kattevoliere og ikke tør slippe ham fri af skræk for at miste ham ude på vejen. Har mistet en del
sep 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Katte: 5 Emner: 13 Svar: 612
Så kan du jo overveje at hegne ind så han bliver i haven. Det har jeg gjort, så jeg slipper for at have kattene i voliere.
sep 2011
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
den er hegnet ind men kun i 70 cm højde da jeg har en chihuahua der var udbryderkonge inden han blev kastereret
Overvejet om jeg kan bruge hundegården, hvis der ko tag på, men tror han kan komme ud mellem tremmerne
sep 2011
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Mine masker er 5x10cm, det var for stort til lille Mitti, så jeg har købt noget af det klare net til vinduer og det er sat på hegnet nu, og ind til Mitti bliver så stor han ikke kan komme gennem de store masker.
Det net kan jo også bruges som tag på hunde gården det vejer ingen ting, så der skal ikke så meget til at bære det.
Kat i sele