{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Kat og andre kæledyr. {{forumTopicSubject}}

Siden jeg var 6 år har jeg enten selv haft kat eller min mor og andre i familien har haft det. Men vi har ikke haft mindre husdyr i samme rum. Min kæreste og jeg er flyttet sammen for nogle måneder siden i en 2 værelses lejlighed og har en kanin. Nu overvejer vi at få en kat, men men.. Kan en kat vænnes til kaninen hvis man får den fra killing så man ikk skal bekymre sig om, om man stadig har to kæledyr når man kommer hjem efter at have været et sted henne et par timer? min første kat rørte aldrig nogle af mine mange marsvin og hamstre selv om den kom ind på værelset, dog spiste den min undulat, men han var oss noget helt særligt og jeg har aldrig set en kat som ham siden. så kan jeg vænne en lille killing til at være alene med kaninen sådan som min første kat kunne?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat og andre kæledyr.
  • #1   17. nov 2009 Det lyder godt.det er nemlig vores største bekymring med hensyn til at få kat. Kaninen var her først og hvis ikk de ville kunne enes ville det være synd for kaninen, og vi har jo ikk mange muligheder for at holde dem adskilt i så lille en lejlighed..
    tak for det =)

• #2   17. nov 2009 det plejer faktisk at være okay, når katten er lille og kan få lov at vokse op sammen med kaninen. mine fungerer fint sammen

• #5   18. nov 2009 Tusind tak for indlæggende.. vil vise dem til min kæreste så jeg kan få ham overbevist om at det godt kan gå =)
    Sikke nogle sjove film Lotte smiley har aldrig set en kat og kanin lege sammen på den måde.

• #8   30. nov 2009 Hehe det lyder som en situation der let kan give latter og nogle "nåååårh hvor sødt" udbrud smiley Vi har lige passet hund for mine forældre her i weekenden og den og kaninen kom overraskende godt ud af det med hinanden. Vi er i gang med at lede efter en kat. så forhåbentligt finder vi snart den kat som vi syns passer til os. At vælge et kæledyr er nemlig en højere videnskab for mig. Det er vigtigt for mig at jeg føler en slags samhørighed med dyret og at den vælger mig og ikk omvendt smiley

• #9   12. feb 2010 Jeg har altid haft fugle og har to gange overtaget voksne katte som ikke var vant til at gå med fugle. Men der er aldrig blevet spist eller skadet nogle fugle. Så selv med voksne katte kan det lade sig gøre:)

Kommentér på:
Kat og andre kæledyr.

Annonce