{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Kat inde og andre ude ? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber i kan svare på ..

Vi fik 3 killinger for ca. 8 uger siden, og deres mor døde da de var 3 uger.
De har boede i en boks ude i vores stald, men vi har givet dem sutteflaske og haft dem inde ret tit.

Jeg har så knyttet mig rigtig meget til dem alle, men der er en af dem som jeg virkelig har knyttet mig til ..

Vi har næsten fået overtalt min far til at beholde ham.
Men kan vi godt have den til at gå indenfor hele tiden, mens vores 5 andre katte går udenfor?.
Killingerne må ikke være udekatte, da de ikke ved at biler er farlige og ikke kender grænserne de må gå til.
Han bliver kastaret.

Killingerne er mere menneske killinger end kattekillinger ;p ..
De vil heller være sammen med mennesker end andre katte, når vi nu har fødret dem i så langtid smiley ..

Håber i kan hjælpe ..

- Kristina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat inde og andre ude ?
  • #1   26. sep 2007 jeg har en kat der kommer ud, og en anden der slet ikke gør. jeg har en kattelem, hvor man kun kan gå ind, men ikke ud.... min kat kan derfor altid komme ind, mens jeg selv må lukke ham ud.

• #2   26. sep 2007 Okay smiley ..
    Det er mere fordi, min far siger det ikke er sikkert at Olivor vil være inde, når de andre katte går ude.

De andre går ude hele tiden, de er aldrig inde, for de er staldkatte ..

• #3   26. sep 2007 Jeg har også en kat som kommer ud og en killing på 4 måneder som er inde. Jeg sætter også kattelemmen på indvejs så katten altid kan komme ind, men jeg skal så selv lukke den ud.

Jeg ville ikke lukke killingen ud før den er neutraliseret og øremærket. Jeg har også engang læst at killingerne skal være mindst ½ år før at de får en ordentlig stedsans.

• #4   26. sep 2007 Olivor skal aldrig gå ude ..
    Ham og hans søskene skal være helt inde katte, og de må ikke selv komme ud og løbe ..

Jeg bor på en gård, så alle mine katte går ude hele tiden, og kommer aldrig ind, men Olivor og hans søskene kan ikke være ude katte, da de ikke ved hvad der er farlig og hvor grænserne går til, da deres mor døde da de var 3 uger.

Jeg er meget knyttet til Olivor, så vil gerne beholde ham, men må kun hvis han kan affinde sig med at være helt inde kat, og aldrig komme ud, selv om de andre katte går ude. Hvis han kommer ind og bo, kommer han aldrig til at se de andre katte, kun gennem vinduet.

• #5   26. sep 2007 Hvis der ikke er andre katte i husstanden, der går ud og ind, så kan Olivor nok godt blive indekat. Men helt sikker på, at en kat vil trives med kun at være inde, kan man jo aldrig være.
    Hvis han aldrig må komme ud, synes jeg det bedste ville være om I også beholdt en af hans søskende.

Kommentér på:
Kat inde og andre ude ?

Annonce