1.071 visninger
|
Oprettet:
Killing alene hjemme {{forumTopicSubject}}
Hej. Mig og min kæreste står og skal hente en kattekilling her om nogle måneder, når den er gammel nok. Jeg har påtænkt at hente den op til en weekend, så den får weekenden til at vænne sig til os og det nye sted. Men er kommet i tvivl: er det lang tid nok? kan jeg tage i skole, hvor den så er alene hjemme?
jul 2018
Følger: 1 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 557
Følger: 5 Følgere: 482 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 496
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
kuldsøskende er ofte nemmest
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
1 kat vil komme til at kede sig, især når der ikke er nogen hjemme hele dagen
selvfølgelig kan det lade sig gøre for mange har kun 1 kat
men så skal man bare sørger for at man ikke lige er væk hele dagen i det første stykke tid ergo ikke noget med byture mm når man er på arbejde/skole i det første stykke tid
nogle katte er helt ok med at være hjemme alene, andre kan ikke, det må man mærke sig frem til
Jo ældre jo bedre er de til at bare at gå i seng når de er hjemme. Det gør 2 altså også. Mine 11 gør det også
nu ved jeg ikke om det drejer sig om en indekat eller den på et tidspunkt må komme ud(husk at killinger ikke har stedssans før de er omkring 8 mdr, og dermed en kæmpe risiko for at de bliver væk). fordelen er så også at den vil være neu og mærket inden den begynder at komme ud. Dog kan løbegård anbefales
men jo en killing kan godt være alene hjemme.
sørg for at der er fri adgang til foder og vand
kattebakken er ren - evt have to bakker
og så ellers legetøj
maj 2018
Følger: 4 Følgere: 211 Katte: 6 Emner: 33 Svar: 838
De første 3 dage med katten og så to dage hvor jeg går ud af huset i halve timer og vender tilbage. Så man ikke pludselig bare er væk i 8 timer.
jul 2014
Følger: 2 Følgere: 11 Katte: 1 Emner: 14 Svar: 179
Killing alene hjemme