876 visninger
|
Oprettet:
hvæser og kradser {{forumTopicSubject}}
Nala er vores lille hunkat. hun er så sød og dejlig men når vi vil give hende en godbid hvæser hun og kradser os helt vildt som om vi vil tage det igen. der er ikke rigtig nogen af os der tør give hende og det syntes jeg er så ærgeligt. når hun så har spist godbidden er hun igen den sødeste lille mis. det er som om hun lige bliver en vildkat når hun skal have noget. det gælder dog ikke alm mad der tager hun det stille og roligt.... hvorfor opfører hun sig sådan og hvad kan vi gøre for at hun holder op?
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 16 Svar: 102
dec 2006
apr 2006
Ditte: har prøvet med det resultat at hånden var rimelig godt flænset. vi bliver simpelthen nød til at trække hånden til os:-( skøre kat:-)
dec 2006
apr 2006
feb 2007
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 4
Min kære Sofus - er en blanding af huskat og norskskovkat.. Han er den sødeste lille misskat på nu ca et halvt år.. Han er indekat i en lejlighed på 55 kvm på 2. sal. Jeg, hans mor læser til pædagog og har ikke så lange dage.. så han er altså ikke meget alene.. Men men men.. Sofus har sidem jeg fik ham revet i alt ! og bidt.. Specielt mig.. Mine fødder når de kommer ud for dynen, sidder jeg og ser fjernsyn kommer han pludselig springende og sidder fast med næb og klør i min arm. Jamen ser han sit snit til det så er han der.. Det er for meget..! Han er en dejlige lille kat.. Elsker og ligge og hygge, hvis han kunne sove på hovedet af mig gjorde han det.. Jo tættere på hans mor jo bedre.. men jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg kal få han til at holde op med at bide og rive.. Jeg prøver og lege meget med ham men det er svært når han hele tiden får revet sig fast i en..
Jeg elsker min missekat.. Men hvor ville jeg dog ønske dette holder op !
Tror i det vil hjælpe og ta hans mandom.. Måske ville han falde mere til ro..
apr 2006
feb 2007
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 4
hvæser og kradser