{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

hvæser og kradser {{forumTopicSubject}}

Nala er vores lille hunkat. hun er så sød og dejlig men når vi vil give hende en godbid hvæser hun og kradser os helt vildt som om vi vil tage det igen. der er ikke rigtig nogen af os der tør give hende og det syntes jeg er så ærgeligt. når hun så har spist godbidden er hun igen den sødeste lille mis. det er som om hun lige bliver en vildkat når hun skal have noget. det gælder dog ikke alm mad der tager hun det stille og roligt.... hvorfor opfører hun sig sådan og hvad kan vi gøre for at hun holder op?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvæser og kradser
  • #1   4. feb 2007 tjaaaa mit råd er at holde fingerene fra hendes godbid *S* handler ikke om at hun ikke er sød eller hun er vild men hun forsvare bare det hun godt kan li det samme gør nogle af mine katte især når det er noget de er helt vilde med *S*

• #2   4. feb 2007 ja det forstår jeg men problemet er at vi ikke kan nå at flytte hænderne inden hun bliver sur så hvis hun skal have en godbid skal vi kaste den hen til hende og det virker da helt forkert?

• #3   4. feb 2007 se det kan jeg godt forstå hmmm men hun må virkelig være glad for de godbider *GG* men hvad sker der hvis i bliver ved med at holde dem i hånden så hun bliver nød til at spise af jeres hånd ??? mange gange er det en hurtig bevægelse der får dem til at reagere *S*

• #4   4. feb 2007 Britta : ja det kunne vi selvfølgelig. håbede bare at der var noget man kunne gøre fordi jeg synes det er ærgeligt at man ikke kan sidde og hygge:-)

Ditte: har prøvet med det resultat at hånden var rimelig godt flænset. vi bliver simpelthen nød til at trække hånden til os:-( skøre kat:-)

• #5   4. feb 2007 Louise tjaaa så må i kaste dem til den lille vilde ggg eller gøre som Britta siger og læg det i en skål

• #6   4. feb 2007 ja det bliver nok ikke bedre:-) tak for jeres svar så vil jeg forsat forkæle min lille vildkat på afstand *s* smiley

• #7   20. feb 2007 Hjææælp !

Min kære Sofus - er en blanding af huskat og norskskovkat.. Han er den sødeste lille misskat på nu ca et halvt år.. Han er indekat i en lejlighed på 55 kvm på 2. sal. Jeg, hans mor læser til pædagog og har ikke så lange dage.. så han er altså ikke meget alene.. Men men men.. Sofus har sidem jeg fik ham revet i alt ! og bidt.. Specielt mig.. Mine fødder når de kommer ud for dynen, sidder jeg og ser fjernsyn kommer han pludselig springende og sidder fast med næb og klør i min arm. Jamen ser han sit snit til det så er han der.. Det er for meget..! Han er en dejlige lille kat.. Elsker og ligge og hygge, hvis han kunne sove på hovedet af mig gjorde han det.. Jo tættere på hans mor jo bedre.. men jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg kal få han til at holde op med at bide og rive.. Jeg prøver og lege meget med ham men det er svært når han hele tiden får revet sig fast i en..

Jeg elsker min missekat.. Men hvor ville jeg dog ønske dette holder op !
    Tror i det vil hjælpe og ta hans mandom.. Måske ville han falde mere til ro..

• #8   23. feb 2007 Maria d- vi havde nogenlunde samme problem med vores anton. når vi gik forbi ham angreb han altid vores ben og det gjorde virkelig ondt og hvis man skældte ham ud blev han bare mere gal. tit måtte vi holde ham i nakken til at han faldt til ro igen. så fik vi en kat mere og anton ændrede sig totalt. han kælede og stoppede helt med at angribe.... ved ikke om det hjælper at kasterere men ved både anton og min bølle skete der det at de blev meget mere rolige. anton dog også lidt doven og tyk smiley

• #9   24. feb 2007 Lidt tyk og dover må han gerne blive.. smiley Tror han får snittet.. Det må kunne hjælpe.. men dejligt at hører at jeres anton er holdt op..

Kommentér på:
hvæser og kradser

Annonce