{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.142 visninger | Oprettet:

HJÆLP!! Min kat bider, kradser og er meget sky. {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået en kat for et halvt år siden. Han er nu 1 år gammel. Før han kom hen til mig boede han hos nogen mennesker der slog ham. Jeg var selvfølgelig forberedt på at han ville være ret sky men tænkte at det ville blive bedre.
Desværre er der intet sket. Han bider mig rigtig hårdt, hvæser af mig og piver hele tiden. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Nogengange når han hopper op på bordet eller bider mig hæver jeg stemmen, og så kryber han helt sammen som om jeg ville slå ham.. og det er jo ikke meningen. jeg har brug for råd om hvordan jeg kan gøre det bedre da det knuser mit hjerte at se ham så utryg.

På trods af hans opførsel, kryber han sig hver nat op i sengen og ligger hos mig. Når han er der ligger han sig på min mave og spinder og putter sig ind til mig.. men det er næsten det eneste tidspunkt hvor han er rolig og kælen. ellers er han sky og holder sig til sig selv..

Jeg er 18 år gammel og tog måske ansvaret for en "skadet" kat lidt for tidligt, men jeg har ikke lyst til at give op!! Så hvis der er nogen der har nogen gode råd, så vær sød at del dem.

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
HJÆLP!! Min kat bider, kradser og er meget sky.

Annonce