834 visninger
|
Oprettet:
renlig {{forumTopicSubject}}
hvordan får jeg gjordt bombom renlig??
Da jeg var barn kan jeg huske min mr tog kattens hovede ned i tisset, hvilket jeg aldrig kunne finde på.. jeg tager ham over på bakken når jeg ser han skal ved at lave noget.. men han løber bare væk når jeg sætter ham på den... vil prøve at købe noget dyre kattegrus.. (perlerne) han er fra den 24 maj..
og dyrelægen sagde til hende der have ham før, at han ville blive ved med det.. men det forstår jeg ikk hvordan en dyrelæge kan suge når katten kun er 4 måneder.. tror i det vil hjælpe hvis han blir kastereat??
knuzz
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 6 Emner: 21 Svar: 74
sep 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 2 Svar: 7
Min Mormor sagde engang til mig for jeg havde sammen problem med min Ældste kat da jeg fik hende hun tissede i sengen håndklæder som lå på gulvet alle vejgne
Men jeg havde sådan en du kan sprøjte vand med som spræder det kan ikke huske hvad det hedder. og så havde jeg citroner som når hun satte sig sprøjte jeg vand på hende og bar hende ned i Kattebakken du skal tage hende i det med det sammen går der bare 3 min efter ved hun ikke hvorofr du skældre ham ud.
Citroner ligger du der hvor han Pljer at tisse de kan nemlig ikke lide lugte af citron eller det er nok forskælligt fra katte til katte men det virkede her
Knuser Manja
Håber du får bruge for noget af det
sep 2006
sep 2006
Knuser
sep 2006
sep 2006
Men kan da godt være det er sådan det skal være--