{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Renlig?? {{forumTopicSubject}}

Hej hvordan får jeg min killing renlig???
den bruger for det meste gulvet i badet (ved siden af bakken) men er meget dygtig til at bruge stuen i de div. hjørner
når vi ser at den skal til at sætte sig tager vi den og sætter den ud i bakken hvor den så vil gøre alt for at komme ud af igen
Hjælp hvad gør vi???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renlig??
  • #1   30. jul 2008
    Det lyder som om den har modvilje mod bakken (bakketype, grustype eller bakkens placering).
    Er det en lukket bakke I har, så anskaf en - nej, mindst to - åbne bakker og stil dem nogle rolige gode steder (Gode steder har missen fortalt dig hvor er smiley )

Brug det grus, den er vant til der hvor den boede før.

Men er den killing egentlig vant til at bruge bakke?

• #2   30. jul 2008 Hej det er en killing tra vores egen kat mille og den er kun 6 uger

• #5   30. jul 2008 Du må endelig ikk vaske i klorin, det forsræker lugten, dette plejer man at vaske kattebakken i, da duften kan virke meget tiltrækkende på katte. Brug rodalon da dette fjerne lugten. Min kat havde det med at tisse i sengen. Jeg tog en sort skraldesæk og smed oversengen (sov også med den om natten, ret ubehageligt) men det hjalp. Du kan også få nogle baldrian dråber som du kan dryppe i kattebakken, dette virker også nogle gange tiltrækkende. Og ja anskaf dig nogle flere bakker, dette havde jeg også.. Måske står maden og kattebakken for tæt på hinanden ?

Kommentér på:
Renlig??

Annonce