700 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Tynd kat Tynd kat

Jeg søger efter gode råd til hvordan jeg kan få min Aja (MCO) til at tage på i vægt. Hun er 3 år, meget lang i kroppen, men vejer kun 4,2 kg.Man kan mærke alle knoglerne i hendes krop, især omkring bækkenpartiet. Hun er sund og rask, ormefri osv, og bliver fodret med killingefoder fra royal canin.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tynd kat
  • #1   28. jun 2006 Ved ikke om det kan bruges til voksne katte men dette ved jeg er godt hvis killinger skal tage på....

3 dl tykmælk
    1 dl piskefløde
    1 spsk vand
    1 tsk honning
    1 æggeblomme

Du kune måske også prøve med noegt fed fisk.... selvfølgelig an på hvor sart din kats mave er..

Naja

• #2   28. jun 2006 Kan det ikke være faarligt med den rå æggeblomme? Tænker på salmonella!

• #3   28. jun 2006 jeg fik engang det råd fra min dyrlæge at jeg skulle fodre med et light produkt og jeg tænkte hun mette ha halm i ørene jeg sagde jo katten var tynd men okay jeg gik ud og købte royal canin light og jo det det virkede min kat blev rigtig flot af det og det er os godt mod sarte maver... :o)

• #4   15. jul 2006 Killinge foder er ret godt.. Det får mine katte bl.a. i slutningen af en drægtighed og efter fødslen, da de har brug for ekstra og de er tynde

mvh sanne

• #5   16. aug 2006 Hejsa... Da jeg købte Nakuru fik jeg nogle ideer med fra opdrætteren til mad. Og da vi var oppe og hente ham, havde jeg min halvsøster med, og hun har samme problem som dig med hendes kat. Hun gav hende det råd, at give hende fisk, oksekød eller killingefoder fra hills og royal canin osv. også hver gang blande det med creme fraise 9%.
    Og som jeg kan se, giver du jo din kat et rigtig godt tørfoder, og det har jo rigtig meget at sige, for der er jo alt hvad vores katte behøver i dette.
    Men prøv evt. med rådet.... Held og lykke med det.

• #6   15. okt 2006 Tjalfe er osse tynd.. hvis det er en udekat kan det jo skyldes at den spiser mange fugle.. de slanker:)

Kommentér på:
Tynd kat

Annonce