{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.006 visninger | Oprettet:

en lille sur kat.:( {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en kat ved navn Amigo. Han er lige rundet 1 år.
Da vi fik vores søde kat, var han med bange. Når man kælede ham, bøjede han ryggen så meget, at hans mave ramte jorden..
Få måneder efter vi fik ham, stoppede han automatisk med det. Nok begrund af tilid eller lign.
Inde amigo blev et år, 2 måneder inden ca. Fik vi en lille ny killing, han er også en hankat, ved navn Zeus. Zeus og Amigo hygger sig rigtig meget sammen, de har aldrig sloges andet end forsjov.
1 måned efter vi havde fået Zeus begyndte Amigo at få lidt tilbage fald, med at når vi kælte ham svejede han ryggen, helt ned til jorden. Det er som om han er fornærmet.
Når vi kalder på amigo og Zeus (udekatte) så kommer Zeus fisende ind, men Amigo sidder bare ude foran vinduet og kigger på os. Og han kommer bare ikke ind.

Det er som om han er fornærmet, eller sur på os.
Men kunne læse mig frem til nogle tricks på google. Feks. At tage ham op på skødet, når man sad i sofaen og lign. Og så kæle ham, IMENS man giver han godbider. Og når han så ikke ville kæle mere, så bare lade ham gå.

Er der nogle af jer der har erfaring med det tricks som jeg snakker om. Eller nogle der har nogle andre tricks, til at gøre ham mere kælen, og ikke så tosset på os. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en lille sur kat.:(
  • #1   11. sep 2013 Du kan ikke tvinge en kat til at blive kælen..

Og det er ikke unormalt at en kat vil blive en anelse fornærmet over at du tager en ny kat ind på den gamles territorium..

Du skriver det er 2 hankatte, er de begge kastreret??

Og så skal du huske på at katte er ikke naturligt flokdyr, så du kan aldrig være sikker på at de bliver / er bedste venner, og der vil altid være lidt magtkampe om hvem der skal være øverst i hierakiet..

• #2   12. sep 2013 Altså, jeg er ikke i tvivl om det er super gode venner! De ligger sammen, går sammen uden for, slikker hinanden rene. Og deler mad skål.
    Altså jeg vil sige at jeg ALDRIG har opdaget dem blive surer på hinanden. Og dyrelægen siger også de gør sådan hvis de er rigtig gode venner. Så er ikke et sekund i tvivl!

Ja de er begge kastreret.
    Men der gik først en måneds tid, før han blev fornærmet, efter vi havde fået den nye lille. Det er bare mærkeligt tænker jeg.

Jeg læste mig bare frem på nettet, og der var flere der skrev at der var en masse trick til gøre dem mere kælne.

Kommentér på:
en lille sur kat.:(

Annonce