Aktivering {{forumTopicSubject}}
Er der nogen med et par gode bud, til aktivering af en kat på 1 år?
I hverdagene er han pt. ude 2-3 timer, alt efter hvad tid jeg er hjemme fra arbejde. I weekenden flere timer, alt efter hvordan det passer.
Så det er mere tiden inde i lejligheden, jeg ønsker idéer til Foder siger ham generelt ikke ret meget, og en foderkugle har endnu ikke fanget hans interesse. Desuden er "problemet" på det punkt også, at jeg lige nu har min søsters store hankat boende også, og da den får specialkost pga. urinvejssten, skal den helst ikke have noget af hans mad. Og da den er meget madglad, så er den der med det samme.
Snor er ok enkelte gange, pind lige sådan. Enkelte bolde fanger hans interesse, især hvis de kan larme lidt Noget så simpelt som en vatpind har også tidligere været et hit, men det er også dalet.
Det skal lige siges, at han er frisk og fræk som altid - fysisk fejler han intet og har (desværre) en ret god sans for at fange levende fugle... se det er "sjovt"
Synes bare jeg er er ved at løbe lidt tør for idéer, så håber nogen af jer måske kunne have nogen gode forslag
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Annoncer: 1 Emner: 68 Svar: 9.959
Men hvis du selv er med i legen, vil I måske kunne få noget sjovt ud af en papkasse og en fjer fx.
Bedste hit her i huset er fange-godbidder (altså smide godbidder hen ad gulvet, og så fanger - og æder - kattene dem).
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.111
En ting han ikke kan stå for er en drillepind fra zoopluds en lang tynd pind med fjer som snor sig mens de svinges i luften, jeg kan ikke huske navn på den, men fik 3 for ca 50kr så billig er de også
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.111
Jeg plejer nemlig at kaste en håndfuld ud over gulvet, så bruger de tid på at finde dem.
Aktivering