Aktivering {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen,
Jeg ved godt det her har været oppe før, men jeg har været de fleste af legetøjsløsningerne igennem uden at det har været nogen større succes.
Jeg er lige flyttet i en større lejlighed, så min semi udekat er nu blevet permanent indekat. Tror egentlig ikke det bliver noget problem, hun har aldrig været så meget ude, mest bare gået ned i et kælderrum når jeg åbnede vinduet for hende. Og hun har altid været inde hele vinteren. Men ville nu stadig gerne hvis jeg kunne finde lidt forskelligt legetøj som kunne aktivere hende...
Hun er ikke specielt legesyg, og har aldrig været det. Det der er mest succes med er de der bløde bolde, eller en pind med en fjer eller lignende, men de er heller ikke sjove i specielt lang tid af gangen.
Har forsøgt med diverse hjemmelavede ting med godbidder i, men det siger hende heller ikke rigtig noget. Hun er ikke specielt madglad så det siger hende ikke nok.
Jeg ville virkelig gerne finde nogle ting hun kunne lave om natten og når jeg er ude, men alt har interesse...
Er der nogen der har gode ideer?
Lonnie
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 41 Svar: 661
Det er fantastisk aktivering og det er super sjovt, alle mine katte nyder det, det er så de står i kø for at få lov (Træner en af gangen) de får brugt hoved og du kan hygge dig med at lære din kat en masse med klikkeren..
Ved godt du er nød til at være involveret, men det er sjovt..
Min ene kat er heller ikke meget madglad men dreamies er et hit..
Det eneste man behøver en klikker, godbidder som din kan elsker, og et target kan være en pind med en lille skum bold på, eller en kuglepen også er karen pryors bog god at have når man er ny begynder..
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 372 Katte: 4 Emner: 182 Svar: 7.229
Flere gode råd?
aug 2012
aug 2010
Det mest effektive er faktisk fluer, men han giver hurtigt op, men han ER overvægtig og den vægt skal NED!
aug 2012
http://www.youtube.com/watch?v=J3dXT301i8k
aug 2012
aug 2010
Han får også vådfoder, men han er mest til tørkost.
Men sig mig, bruger i pinden til at vise hvor den skal hen og I klikker så hurtigt, får den godbidder hver gang??
aug 2010
aug 2012
altså vi bruger et target og i starten får de klik godbid hver gang de gør det de skal, men når de har fanget den så udvider man til at de skal gøre mere og mere for at få en godbid.
De får motion og samtidig bliver de stimuleret mentalt fordi de skal lære at læse dig så de ved hvad de skal gøre for at få en godbid.
aug 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Aktivering