Fife udstillinger i Belgien Fife udstillinger i Belgien
ville egentlig bare høre om der er nogen der har været på udstilling i Belgien/Holland?
da jeg snakkede med min dyrlæge om det, frarådede hun det meget kraftigt da hun sagde at de fleste opdrættere her i området har store problemer pt med alle de trælse sygdomme som fip, calici, herpes osv... og at jeg kun skulle forsøge mig med udstilling her i området, hvis jeg ville have en syg kat???
er det virkelig så slemt?
kunne være der var nogen der vidste noget eller havde hørt noget rundt omkring ?
bare nysgerrig
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 20
Har selv udstillet en enkelt gang i Holland, og jeg så ingen syge/matte katte på den udstilling, og hende jeg havde med på udstilling blev ej heller syg af at være med... Men har ej heller hørt noget om at de skulle have større problemer end vi har - og på udstillingen i weekenden havde vi da udstillere fra Holland..
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
men jeg har også tænkt mig at tage afsted første gang uden katte..da jeg ikke vil risikere noget, jeg blev bare lidt chokket over at få den information.
så kunne jo være at det var velkendt i udstillingsverdenen at det var de forhold hernede
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 431
jun 2011
jun 2011
men kattene bliver hjemme i 1 omgang.
Fife udstillinger i Belgien