{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blandingskat - Udstilles??
  • #2   14. nov 2011 Du kan godt tilmelde din blandings kat som huskat, men efter som den overhovedet ikke ligner en huskat, så vil den klare sig med dårligt på udstillingen...
    Du ville få mere ud af at udstille din huskat felix smiley

• #3   15. nov 2011 Felix vil ikke bryde sig om det, det tror jeg virkelig ikke.. Tænker at det er bedre at vende dem til det fra "små", det der med at få dem til at finde sig i at blive båret, friseret og være i bur. Felix HADER at være spærret inde..

Ville gerne udstille Ludvig, men det er jo vildt ærgeligt hvis han blir dårligt placeret fordi han ikke ligner en huskat..

• #4   15. nov 2011 Du kan udstille ham i TICA under huskat.. De har som sagt bedømmelser for korthårede og langhårede, hvis der ikke er mange katte med, bliver de lagt sammen. Du skal ikke være medlem af nogen hovedklub for at udstille, heller ikke TICA, kun hvis din kat fået høje placeringer og du skal bruge dens placeringer til højere titler ( såen har jeg forstået det) Jeg har afsted med min ene NFO for første gang i weekenden, han er uden tavle og det er det fede ved TICA, at huskatte må have racepræg.. Vil så lige sige at den smuksak der rendte med alle 1pladserne var langhårsmis af udefinerbar race hehe :0) Dommerne er desuden ligeså grundige og bruger lang tid på kattene, som var det de andre klasser og det er altså super at misserne uden tavle bliver taget så seriøst. TICA holder udstilling 2 gange om året og jeg glææææææder mig til næste gang..

• #5   15. nov 2011 Jeg skal have min til udstilling næste år. Han er huskat, og jeg har også fået af vide at jeg kan udstille min neutraliserede huskat uden papirer under TICA...

• #6   15. nov 2011 Så er der mulighed for det alligevel, - hvor dejligt smiley

Janne:
    - Hvordan gør man? smiley
    - Hvad er din blanding af?

• #8   15. nov 2011 Tak skal i have smiley

Kommentér på:
Blandingskat - Udstilles??

Annonce