679 visninger
|
Oprettet:
Er det kun racekatte m stamtavle der ka udstilles? {{forumTopicSubject}}
Hej alle i katteelskere
- Jeg kunne godt tænke mig at høre om man kun kan udstille sin kat, hvis det er en racekat og hvis den har stamtavle? Eller kan man godt komme på udstilling med en huskat/blandingskat?
- Hvordan foregår en udstilling og hvad er kravene til katten?
Hilsen Charlotte og Felix
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Svar: 11
Håber du kunne bruge det til noget
nov 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 132
- Hvordan gør man - altså kommer i gang?
- Har du nogen gode råd mht. katten?
- Tror du min kat Felix ville have nogen chancer? (se min profil)
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Svar: 11
Vil også lige tilføje at du sagtens kan melde dig ind i andre klubbers udstillinger hvis du f.eks. er medlem af Jyrak, så kan du være med i Darak's eller Katteklubben's udstillinger.
Mht. gode råd, så ville jeg sige at du nok bare skal have en rolig kat der kan lide at blive båret og rørt ved og udseendemæssigt vil jeg mene at Felix nok skulle have nogle gode chancer, da han (efter min mening) ligner en ægte Huskat
dec 2005
Følger: 224 Følgere: 195 Katte: 5 Emner: 46 Svar: 357
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
nov 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 132
Ved ikke om Felix vil gide det.. Han er en dejlig rolig kat, men også bestemt.. Har aldrig oplevet ham blive sur i form af at hvæse eller knurre, men han kan blive fornærmet og så får man blikket og han vender ryggen til en, he he..
Jeg vil bare ikke stresse ham eller risikere at han bliver bange.. Han bryder sig ikke om at være "lukket inde"..
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Tror du ikke at han kan det, bliver vildt bange eller flipper skråt, jamen så lad være med at tage ham med :o)
Evt. så prøv at tage med som publikum først, så du kan se hvad det går ud på :o)
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Det er ganske uforpligtende og du får se om han gider det med bur og virak omkring ham.
Er det kun racekatte m stamtavle der ka udstilles?