{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klub
  • #1   13. jun 2011 Det med burene så mener jeg det med de ting i og på burene. hvordan er reglerne med det?

• #2   13. jun 2011 Hvis det er udstillinger du vil deltage på..
    Så ja - det kræver du er medlem af en af de 4 hovedklubber...
    Og du skal selv medbringe burgardiner og andet til buret.. Nogle steder kan du dog leje et burgardin for et symbolsk beløb..

• #3   13. jun 2011 Det må du forklare lidt nærmere... smiley

• #4   13. jun 2011 Ja du skal være medlem for at udstille. Medlemsskabet koster ikke alverden, men det koster at udstille hver enkelt kat/killing. Tilmeldingen til en udstilling kan være lidt vanskelig hvis man ikke har prøvet før, så der synes jeg du skal bede om hjælp. Du skal osse være opmærksom på reglerne omkring vaccinationer osv.
    Burgardiner kan man være heldig at kunne låne af en anden opdrætter, det var jeg første gang. Ellers kan jeg anbefale dig at kigge på brugtmarkedet her på KG. De burgardiner du køber, skal du sørge for passer til kattens farver, sådan at de ikke forsvinder i farven. Nogle vælger en farve de synes om, men den passer bare ikke til katten og ofte ser det fjollet ud. Hver opmærksom på at der er forskel på enkelt og dobbeltburs-gardiner.
    Da du bor på Sjælland vil jeg mene at du skal vælge DARAK som katteklub.

• #5   14. jun 2011 Marianne- Der er også racekatten smiley

• #7   14. jun 2011 Rigtigt Randi, men jeg kan kun anbefale noget jeg kender til og kan sige ok for. Dermed ikke sagt at andre er dårlige klubber, jeg ved det ikke, har ikke været medlem der.

• #8   14. jun 2011 Oki Maianne smiley

Jeg kan godt anbefale Racekatten, der var jeg medlem istarten smiley
    Men kunne aldrig deltage i de tinge de afholdte, så derfor valgte jeg en klub er på jylland i stedet smiley
    Nu er jeg medlem af Jyrak, og er rigtig glad for det...

• #9   14. jun 2011 okay . tak for de gode svar smiley
    Det ser ud til at jeg bare skal i gang med at undersøge hvilken klub der passer til mig. MEn det med at være medlem af en klub på sjælland passer nok meget godt for er trods alt stadig på begrænset buget smiley

Kommentér på:
klub

Annonce