777 visninger
|
Oprettet:
udstilling af huskat {{forumTopicSubject}}
jeg har lige læst at hvis man skal udstille en huskat, må den ikke ligne en racekat.
er det rigtigt??
hvis ja, det at den ligner, hvad nu hvis den ligner, men ikke i størrelsen, er det så nok til man stadig kan udstille eller??
hvis det er, synes i så at Mr. Trouble ligner en racekat? jeg har ikke så meget forstand på det endnu
og det at den ligner, hvad nu hvis den ligner, men ikke i størrelsen, gæ
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 130
i hvert fald i FIFe regi.
Tica har langhår og korthår kategori af huskat - der skal jeg ikke kunne sige om han ville klare sig godt i langhårskategorien...
men i FIFe regi tror jeg personligt, at han har får store racepræg til at ville klare sig som "huskat"...
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Men du kan udstille ham i tica , uinder langhåret huskat..
(link fjernet)
sep 2010
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 217
havd synes i han ligner?
jeg synes personligt han ligner en main coon, men jeg kender ikke racestandarderne for dem, og jeg kender kun en main coon i virkligheden som også er rød
sep 2010
feb 2009
Huskatte er også meget velkomne i TICA. De konkurrerer indbyrdes og vinder titler helt parallelt med racekattene. Huskatte kaldes HHP (Household Pet) og opdeles i SH (korthår) og LH (langhår), og i Kitten (4-8 måneder) og Voksen (over 8 måneder). Den eneste særregel for huskatte er, at huskatte over 8 måneder skal være neutraliserede. I TICA er der ingen regler om, at huskatte ikke må minde om racekatte, så alle katte, også raceblandinger og internatskatte med ukendt baggrund, er velkomne i huskatteklassen.
sep 2010
ja, det var det jeg skrev
feb 2009
der står på TICAs hjemmeside at de ikke har nogle krav med at de ikke må ligne racekatte
Når man læse din teks kunne man godt tror at de ikke må ligne racekatte.
Derfor satte jkeg vikingscat hele tekst ind , man kan se at de godt på ligne og være blandings katte :-))
sep 2010
kan godt se min tekst er misvisende sorry,
nov 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 6
Mette Lorentzen
Viking Cats
udstilling af huskat