{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

? ang. birmaer - udstilling - tænder {{forumTopicSubject}}

Hej KG!

Jeg har 4 hellig birmaer, og har egentlig kun anskaffet mig dem til hygge, men har tænkt lidt over om de ville kunne vinde noget på udstillinger...

2 af kattene fik jeg da de var 3 år gamle, den tredje da den var ½år gammel og den sidste da den var 2 år gammel, men de 3 ældste har problemer med tænderne (ikke noget betændelse eller noget - har spurgt dyrlægen der ikke kunne finde en årsag, men de mangler et par fortænder).

Mit spørgsmål er så, om en birma der mangler et par tænder stadig kan udstilles med godt resultat ? min ene birma har vundet Ex1 på en udstilling engang, og det kunne jo være sjovt hvis hun kunne gøre det her ved mig også (: Jeg synes nemlig at katteudstillinger er så hyggelige...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ? ang. birmaer - udstilling - tænder
  • #1   12. aug 2010 * hov, der skulle stå " de 2 ældste" (: ham på 2år har fine tænder (:

• #2   12. aug 2010 Er det de små tænder i undermynden de mangler ? Dem mangler flere birmaer et par stykker af. Du kan sagtens udstille dem alligevel...men har de prøvet det før som små/unge ?

• #3   12. aug 2010 Ja det er dem mellem de store tænder.. (: fortænderne kan man vel kalde dem (: men også de øverste.. de 2 ældste har været afsted før.. min rødmaskede har ikke, da tidl. ejer ikke mente han havde nok farve ved poterne, men det mener jeg nu at han har fået (: og ham på 2 år har vidst heller ikke, men jeg vil gerne ha ham farvebedømt da jeg er 100% sikker på at han er blåmasket, men der står brun i hans stamtavle... smiley

Kommentér på:
? ang. birmaer - udstilling - tænder

Annonce