{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Hjælp Udstilling ? hvordan.. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige fået min smukke hunkat Twist.
Hun er 1 ½ År og har vist aldrig været på udstilling før
Hun har gået sammen med nogle andre katte der hvor hun kom fra. så alle kattende fra udstillingen er ikke noget problem.. (Håber jeg da)
Nu ved jeg så heller ikke ret meget om det
nogen som ved hvor man finder regler og udstillinger
Helst her på fyn! x)
Og fortæl mig også gerne om katten skal have specielle aftegn altså hvis de nu ikke må have ligepræcis den hvide plet der og alt sådan noget (;
Hilsen Team twist

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp Udstilling ? hvordan..
  • #1   22. feb 2010 Du kunne prøve en hobby udstilling først for at se om det er noget for dig og din kat. Det gjorde jeg med tre af mine. De havde ikke været på udstilling før. De tog det rigtig flot og især Pumba var total ligeglad, så ham kunne jeg godt tænke mig at prøve en rigtig udstilling med. Har fået at vide af opdrætter og på hobbyudstilling at han godt kan tages med på en rigtig udstiling. Har dog ikke selv styr på overhovedet hvordan de sådan skal se ud, for at være udstillings egnet. Har prøvet at søge på net, men det står bare skrevet. Ville være rart hvis man kunne finde billeder så man kunne se eksempler på hvordan de skal se ud.

• #2   22. feb 2010 Tina M: Jeg kan godt finde far og mor og derefter måske resten af stamtavlen...
    Skal bare lige få den gamle ejer til at svare (;
    det med pelsen.. Maine coon katte har da langt pels ??

Kamilla (Mille) S Okay.. Det tror jeg at jeg vil prøve så

• #5   23. feb 2010 Men hvis du ikke har stamtavle på din kat så kan du stadig prøve at udstille men så er det hobbyudstilling, som er det eneste jeg indtil videre selv har prøvet. Og vil helt sikkert prøve hobbyudstilling igen. Folk siger det er hyggeligt på sådan en og ja, det kan jeg kun give dem ret i, og siges det heller ikke er så stresende som en rigtig udstilling måske kan være.

• #6   2. mar 2010 TICA afholder udstilling d. 13-14 marts i Strib. Her er der en klasse for huskatte uden stamtavle du kan udstille din kat i. Du behøver ikke at være medlem af TICA. Jeg går selv og dimler med om min misling skal med. Under alle omstændigheder kommer jeg selv der om lørdagen for at snuse og lærer, og det ender nok med at mislingen kommer med smiley

Du kan læse mere her: (link fjernet)

Knus Gitte

• #7   2. mar 2010 Kamilla..Pumba er da udstillings egnet.. han er jo super duper smækker lækker, dog en smugle bleg at se på, men hva.... tvivl ikke.... han er for lækker... han skal jo prøve udstillings verdenen... ;o)

Knus
    Lonnie

• #8   2. mar 2010 Mia Twists far har ikke stamtavle ( så jeg du skrev ) så det kan hun heller ikke få

: http://kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24627

Så kan du kun udstille hende som huskat - og der skal hun vist være steriliseret.

Hvordan gik det med hendes drægtighed? Fandt du ud af noget med dyrlægen?

Kommentér på:
Hjælp Udstilling ? hvordan..

Annonce