{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstilling uden stamtavle
  • #1   4. nov 2009 I kan kun udstille ham under kategorien "huskat", men når man kan se, at der er mere i ham end det, vil han sandsynligvis ikke klare sig så godt, men har i mod på det, er det da et forsøg værd, om ikke for andet end så for sjovs skyld ;o)

• #2   4. nov 2009 Så kan du udstille som huskat, dog vil det hos Felis Danica trække ned hvis den er langhåret..

Hos Tica ha r de så vidt jeg er informeret både langhårs huskat og korthårs huskat

• #3   4. nov 2009 oki.... hvordan foregår det når man skal der ned hvad skal man have med og sån noget

• #4   4. nov 2009 Jeg har kun udstillet i Felis Danica, så det er dem som jeg skriver ud fra nu smiley

Du skal have tilmeldings papirene med, gerne burgardiner, men hvis du ikke har det, så noget tilk at lægge oven på buret, noget til bagenden af buret, noget til siderne af buret, og så et tæppe i bunden.

Så skal du have en kattebakke (de fleste bruger en til killinger, da den fylder mindst) (grus findes på udstillingerne, en skål til vand, en skål til mad.

Tørfoder.

Vaccinationspapirene (vaccinen må max være 1 år gammel og min 14 dage gammel)

Evt. legetøj

en skovl til pakken, og en rulle plastik poser hvor du kan smide afføring og affald.

Evt. en stol (det har jeg dog aldrig med)

penge, tag mere med end hvad du regner med smiley

godt humør smiley

• #5   4. nov 2009 Prøv at bruge søgefunktionen, der er rigtig mange tråde herinde om hvordan udstilling foregår :o)

• #6   4. nov 2009 Der er forresten også en gruppe herinde der hedder Udstilling af huskat smiley

• #7   4. nov 2009 Du skal også være medlem af en af katteklubberne for at kunne deltage.

• #8   5. nov 2009 Du kan udstille Bølle som langhårs-Household Pet i TICA. Du behøver ikke være medlem af nogen klubber, og Bølle behøver ikke være registreret nogen steder. De eneste krav er, at han er vaccineret (højst et år og mindst 14 dage) inden undstillingen, og hvis han er over 8 måneder gammel på udstillingsdagen, skal hav være kastreret.

Den næste danske TICA-udstilling er 5-6/12 i Rødekro, og der er vistnok endnu ledige pladser. Du kan læse mere om udstillingsformen og tilmeldingsproceduren her:
    http://www.viking-cats.dk/Udstilling/Udstillingsguide/index.php

Vel mødt i Sønderjylland. smiley

• #9   6. nov 2009 takker for de gode svar og råd....

kan være i ser os lige pludseligt et sted

Kommentér på:
udstilling uden stamtavle

Annonce